نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. خرداد 1394 - 14:43
امام جمعه گچساران گفت: ملت ایران در تشییع شهدای غواص نشان دادند که در تمام عرصه ها یکپارچه و منسجم در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده اند و این حضور باشکوه نشان از وفاداری مردم به ارزشهای انقلاب است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید‌ امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز خطبه های نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره به تشییع پیکر شهدای غواص در تهران، گفت: تشییع پیکر شهدای غواص در تهران دارای پیام‌های مختلفی بود که حضور میلیونی مردم و نشان دادن علاقمندی آنها به نظام همچنین مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان از جمله پیام‌های آن بود.

 

حجازی ادامه داد: شهدا پیام دادند که ما همیشه حامی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و مردم نیز به مسئولان نشان دادند که با این حضور همواره حامی مسئولان در همه زمینه‌ها به ویژه مذاکرات هسته‌‌ای هستند.

 

امام جمعه گچساران افزود: ملت ایران با حضوردر مراسم تشییع شهدای غواص نشان دادند که در تمام عرصه ها یکپارچه و منسجم در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده اند و این حضور باشکوه نشان از وفاداری مردم به ارزشهای والای انقلاب است.

 

وی در ادامه با اشاره به 5 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت :ورود مواد مخدر مختلف از جمله صنعتی و سنتی به کشور ایران اسلامی زنگ هشدار و خطری بزرگ بوده که خانواده‌ها باید در این خصوص هوشیار باشند.

 

حجازی یادآور شد: امروز سن و جنسیت گرایش به اعتیاد دیگر افراد مسن نیستند امروز سن گرایش به اعتیاد همه قشرها را در برگرفته و هیچ کسی در مصونیت قرار ندارد.

 

افزایش اعتیاد در بافت فرسوده گچساران

 

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به شرایط زیستی و محیطی بافت فرسوده گچساران گفت: بافت فرسوده گچساران دارای 164 هکتار بوده که بر اساس گزارشات رسیده معضل اعتیاد در این مناطق بیشتر دیده می‌شود.

 

حجازی تأکید کرد: در این خصوص مسئولان و نیروهای امنیتی، انتظامی و فرهنگی باید تلاش و همت بیشتری در این خصوص انجام دهند.

 

حجازی با اشاره به مشکل انجام عمل سونوگرافی توسط سونوگراف مرد در گچساران افزود:در حال حاضرعمل سونوگرافی در گچساران برای بانوان توسط سونوگراف مرد انجام می‌شود که در این خصوص تذکرات لازم داده شده است اما متأسفانه هیچ قدمی برداشته نشده است.

 

امام جمعه گچساران در ادامه افزود: در این خصوص مسئولان رایزنی کنند تا این مشکل در گچساران برطرف شود و سونوگرافی برای بانوان توسط یک زن انجام شود.

 

ماه رمضان بهترین فرصت برای توبه و استغفار است

 

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فراررسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان، ماه پر فیض و برکت بوده که بهترین فرصت برای بازگشت انسان‌ها به سوی رفتارهای نیک و استغفار از خداوند است.

 

حجازی با بیان اینکه رحمت خداوند درماه مبارک رمضان جاری است و باب مغفرت و توبه به روی مومنان باز است،گفت:در ماه رمضان عده‌ای از افراد به دلایل محتلف از جمله بیماری، مسافرت و مسائل شرعی امکان گرفتن روزه ندارند که این افراد باید مسائل مربوط به ماه مبارک رمضان را برای رعایت حرمت دیگر روزه‌داران رعایت کنند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

حرف آقای حجازی صحیح است.فردی که با دستگاه کار سونوگرافی را انجام میده در حال حاضر مرد است و مرد جوان هم هست.و این برای زنان بخصوص زنان جوان درست نیست. لازم است یا یک سونوگراف زن استخدام کنند یا اینکار را به یکی دو پرستار یاد بدهند تا موقع حضور بیمار زن پرستاران زن اینکار را انجام بدهند و مرد سونوگراف فقط یادداشت کند.کاری که سونوگراف مرد انجام میده آسان است حتی خود من هم تا حدودی یاد گرفتم.برای پرستاران زن خیلی راحته. بیمارستانها این شرط یاد دادن به پرستاران زن را برای سونوگراف مرد استخدامی بگذارند مطمئن باشید مجبور است قبول کند. البته راه حل دیگه این است که یک سونوگراف زن برای یک یا دو روز در هفته به گچساران بیاورند تا مشکل خانمها حل شود. بهبهان و یاسوج سونوگراف زن دارند. لطفا آوردن سونوگراف زن را بیمارستان رجایی با همکاری بیمارستان شرکت نفت انجام بده تا برای سونوگراف زن آمدن به گچساران مناسب تر باشد. همچنین آغاز ماه مبارک رمضان ماه پاک شدن دلها از نفاق و کینه و حسادت را به همه تبریک میگویم. حتمن همین جا منتشر کن تا مسوولین هم متوجه موضوع شوند و هم بیشتر حساس شده و پیگیر مشکلات مردم باشند. باتشکر
این شهیدان با دستانی بسته مظلومیت شهدا را نشان دادند،درود خداوند بر این شهیدان گرانقدر

نظرات کاربران

تازه های سایت