نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. خرداد 1394 - 2:38
"مریم رجوی" که با حمایت دولت‌های غربی علیه مردم ایران فعالیت می‌کند در نشست سالانه منافقین در پاریس، برای برنامه هسته‌ای ایران شرط و شروطی تعیین کرد.

به گزارش آفتاب جنوب,

"مریم رجوی" که در غیاب مشکوک و طولانی مدت "مسعود رجوی" هدایت منافقین را در کشورهای غربی برعهده گرفته، برای توافق هسته‌ای با ایران شرط و شروطی تعیین کرده است!

 

رئیس منافقین از پاریس به دولت‌های غربی حامی خود هشدار داده است که هرگونه توافق با ایران که تولید بمب اتمی ایران را متوقف نکند، قابل قبول نخواهد بود.

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد

مریم رجوی، که خود را رئیس شورای ملی مقاومت ایران می‌خواند روز شنبه در سخنرانی‌اش در نشست سالانه این گروهک در حومه پاریس گفت : «من به دولت های غربی خاطر نشان می کنم که هر توافقی كه بساط بمب‌سازی را جمع نكند، از نظر مردم ايران و مقاومت [منافقین] قابل قبول نيست.»

 

مریم و مسعود رجوی که در جریان تجاوز صدام به ایران با دیکتاتور عراق دست دوستی دادند و علیه ملت ایران فعالیت کردند پس از سقوط صدام، پایگاه اصلی خود را به کشورهای غربی منتقل کرده‌اند. البته آن‌ها از همان ابتدا که با عملیات‌های کور به کشتن مردم و مسؤولین جمهوری اسلامی روی آوردند از سوی دولت‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان حمایت عاطفی، مالی و نظامی شدند.

 

 

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد

 

برخی از شخصیت‌های آمریکایی و اروپایی و شورشی که برای حمایت از منافقین در جلسه پاریس این گروهک تروریستی شرکت کردند:  "جان بولتون" سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، ژنرال "جرج كيسي" رئيس ستاد ارتش آمريكا، "تام ريچ" اولين وزير امنيت ملي آمريكا، "برنارد کوشنر" وزیر خارجه پیشین فرانسه، "ميشل آليو ماري" عضو پارلمان اروپا، "سناتور پدرو آگراموند" رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا در مجمع پارلمانی شورای اروپا، "هیثم مالح" رئیس کمیته ائتلاف ملی سوریه [شورشیان]، ژنرال مثقال البطیش از فرماندهان ارتش آزاد [شورشیان] و...

 

شخصیت‌های سیاسی غربی در این نشست، همچون رییس منافقین در سخنرانی‌های خود با لحن توهین‌آمیز علیه ایران سخن گفتند.

 

رجوی در این مراسم که با حضور مقامات ارشد غربی برگزار شده بود، برای مردم ایران چند شرط گذاشت.

او گفت: «قطعنامه‌های شورای امنيت بايد به تمام و كمال اجرا شود. غنی سازی در هر سطحی بايد متوقف شود... و رژيم ( ایران ) بايد درباره ابعاد نظامی پروژه‌های اتمی و متخصصان هسته‌يی پاسخ بدهد.»

  

    

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد



رئیس منافقین که از مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 به شدت عصبانی به نظر می‌رسید گفت که کشورهای غربی به دلیل مماشات با ایران، مرتکب اشتباه بزرگی شده‌اند.

 

مریم رجوی گفت مقاومت ایران - شاخه‌ی سیاسی سازمان مجاهدین خلق- توافقی که تمامی تاسیسات هسته‌ای ایران را متوقف نکند نمی‌پذیرد.

 

 

  رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد

 

 

رجوی که همچون و شوهر مفقودشده‌اش[!] دستش به خون هزاران ایرانی آلوده است، ادامه داد که"برنامه اتمی ایران تنها یک راه‌حل دارد و آن تغییر رژیم ایران به دست مردم و مقاومت [منافقین] است."

 

صدای آمریکا زا این نشست گزارش داده است: برخی از حاضران در این گردهمایی پلاکاردهایی با عکس مسعود رجوی در دست داشتند. مسعود رجوی سالهاست در تجمع‌های عمومی سازمان مجاهدین خلق حاضر نشده است.

 

بیش از ده سال است که از مسعود رجوی، سرکرده منافقین خبری نیست. وی از سال 82 در هیچ اجتماعی دیده نشده‌است.  برخی تحلیلگران معتقدند که مریم رجوی با از میان بردن مسعود، رهبری منافقین را به دست گرفته است.

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد



رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد
 
منبع: جام نیوز

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها