نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1394 - 19:36
خبرنگار فرانسوی ضد صهیونیستی با بیان اینکه اطمینان و اعتمادی به صحبت غربی‌ها وجود ندارد، گفت: رژیمی که امروز در فرانسه روی کار است، حکومتی است که از انقلابی نشأت گرفته که فراماسون‌ها در آن نقش مهمی داشتند.

به گزارش آفتاب جنوب,

ژیل مونیه کارشناس و خبرنگار فرانسوی ضدصهیونیستی در جمع فرماندهان پایگا‌ه‌های بسیج کارگری اظهار داشت: در سایت وزارت خارجه فرانسه، ایران جزو کشورهایی است که سفر به آن خطرناک است و به همین دلیل پس از بازگشت از ایران من را مورد بازجویی و منزل و وسایلم را مورد بازرسی قرار دادند.

مونیه که در استقلال الجزایر نقش داشته و بیش از 150 بار به عراق سفر کرده و سفرهای زیادی نیز به کشورهای عربی داشته است، با اشاره به اینکه امروز قانونی در فرانسه در حال تصویب است که اجازه می‌دهد در خانه هر شهروند شنود گذاشته شود و کارهای او به طور کامل تحت نظر قرار گیرد، تصریح کرد: در گذشته هم این کار را انجام می‌دادند، اما امروز تبدیل به قانون رسمی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در بحث سوریه و یا مذاکرات هسته‌ای با ایران، فرانسه، نقش خشن تری نسبت به امریکا ایفا کرد. به طور کلی اطمینان و اعتمادی به صحبت غربی‌ها وجود ندارد. رژیمی که امروز در فرانسه روی کار است، حکومتی است که از انقلابی نشأت گرفته که فراماسون‌ها در آن نقش مهمی داشتند.

فرانسوی‌ها و غربی‌ها هدف از جنگ و اشغال را تربیت کردن آن کشور می‌دانند!

این فعال سیاسی ادامه داد: فرانسوی‌ها و غربیها ادعا دارند زمانی که ما جنگ می کنیم و کشوری را اشغال می کنیم، می خواهیم آنها تربیت بشوند. این در حالی است که کشیش ها همیشه تلاش می کنند تا افکار افراد را به سمت مسیحیت ببرند.

ژیل مونیه برای مثالی از نفوذ افکار غرب در خاورمیانه عنوان کرد: از سال 1974 تا 1979 در عراق،در زمانی بودیم که ذهنیت روشنفکرها گرایش به سمت غرب داشت. یکی از دانشگاه هایی که در عراق تاسیس شد، دانشگاه اسلامی بغداد بود که ابوبکر بغدادی (رهبر داعش) از آن بیرون آمد .

وی خاطرنشان کرد: بعد از حمله آمریکا به عراق، آمریکا به معرفی القاعده توسط رسانه های غربی به عنوان دشمن آمریکا پرداخت و این در حالی بود که آمریکایی ها روی همه این داستان ها تسلط داشتند و یکی از کارهایی که آنها در عراق کردند، آزاد کردن زندانیانی بود که ابوبکر بغدادی هم یکی از زندانیان آنها بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت