نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 14:21
نماینده ولی فقیه در استان گفت:یکی از مصادیق بارز همدلی و همزبانی دولت و ملت، مشارکت مردم و خیرین در کارهای خیر و ساخت مدرسه است.

به گزارش آفتاب جنوب,

به نقل از ایلام رصد،حجت الاسلام والمسلمین "محمد نقی لطفی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ایلام که در سالن اجتماعات مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، گفت: یکی از مصادیق بارز جهاد مالی و انفاق در راه خدا مدرسه سازی و مشارکت در امور خیر است که عملی بسیار مقدس، الهی و معنوی است.

وی افزود: با توجه به اینکه دستگاه آموزش و پرورش مهمترین و وسیع ترین دستگاه در زمینه تعلیم و تربیت در کشور است لذا خروجی این دستگاه باید تربیت دانشمندان، اندیشمندان، و نخبگان درکشور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ساخت فضاهای آموزشی را مقدمه تعلیم و تربیت دانست و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امر امام (ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری در سراسر کشوردر مناطق محروم و به ویژه در استان ایلام فضاهای آموزشی بسیار مناسب و با کیفیت احداث شده است.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص ضرورت وجود فضاهای آموزشی مناسب و زیبا در ارتقاء تحصیلی دانش آموزان، بیان داشت: وجود این فضاها با دارا بودن جاذبه های خاص خود می تواند در جهت تشویق و ترغیب دانش آموزان به فراگیری بیشتر و بهتر مؤثر بوده و پیشرفت و موفقیت آنان را تسریع می بخشد.

وی یکی از مصادیق بارز همدلی و همزبانی دولت و ملت را مشارکت مردم و خیرین در کارهای خیر و ساخت مدرسه اعلام کردو گفت: با توجه به مشکلات مالی دولت، خیرین مدرسه ساز و فعالین عرصه انفاق باید با همت و انگیزه مضاعف در این عرصه که جهاد فی سبیل الله است تلاش نمایند.

حجت الاسلام لطفی در پایان ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس برای نقاط محروم استان بیان کرد:  برگزاری این جشنواره می تواند مقدمه ای باشد برای ساخت مدرسه های بیشتر و در نقاط دور افتاده ای که فاقد مدرسه و کلاس درس هستند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها