نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 11:38
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر بهمئی تنها راه مبارزه با مواد مخدر را کار غیر پلیسی و استفاده از ظرفیت بالای حوزه فرهنگ دانست.

به گزارش آفتاب جنوب,

به نقل از سایت خبری آوای ماغر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به در معرض اعتیاد بودن بخش عظیمی از جمعیت شهرستان گفت:همه واقف هستیم تنها راه مبارزه با  مواد مخدر کار غیر پلیسی  است .

 

امین درخشان افزود: به عقیده کارشناسان مبارزه با مواد مخدر اگر با رفتار پلیسی این مشکل حل می شد با وجود این همه شهید مبارزه با مواد مخدر و تلاش های شبانه نیروی انتظامی ما در تمامی نقاط کشور به خصوص مرزها تاکنون باید این مشکل از بین می رفت.

 

وی  تنها راه مقابله با پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد را استفاده از ظرفیت عظیم حوزه فرهنگ دانست.

 

درخشان  تصریح کرد: در روزهای آینده به کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان ،همایشی را جهت مبارزه با معضلات اجتماعی در سطح شهرستان برگزار می کنیم که با توجه به اینکه در پارک شهر از همه اقشار مردم حضور می یابند پیشنهاد می کنم که این همایش در پارک شهر لیکک برگزار شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در پایان سخنان خود گفت: این همایش با برنامه های فرهنگی و شاد متنوع همراه است که قصد داریم از نمایشگاه،دعوت از هنرمندان محبوب و تئاتر خیابانی و دیگر برنامه های شاد استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها