نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 11:37
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی شهرستان بهمئی را یکی از شهرستان های پاک از لحاظ توزیع و مصرف مواد مخدر نسبت به دیگر شهرستان های استان دانست .

به گزارش آفتاب جنوب,

به نقل از سایت خبری آوای ماغر،نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست عملکرد نیروی انتظامی نسبت به کشفیات مواد مخدار در یک سال گذشته را نسبت به مدت مشابه یک سال قبل از آن با افزایش 398درصدی اعلام کرد و گفت: این کشفیات به صورت جزئی و بیشتر در جاده های ورودی شهرستان رخ داد.

 

سرگرد عادل محمدی شهرستان بهمئی را در بحث مواد مخدر یکی از شهرستان های پاک عنوان کرد و گفت:توزیع مواد مخدر در این شهرستان به صورت خرده فروشی و جزئی است که البته با تدابیری که در نظر گرفتیم با خرده فروشان مواد نیز با جدیت برخورد می شود.

 

محمدی خاطر نشان کرد: در بیشتر شهرستان ها ما می بینیم چندین نقط جغرافیایی آلوده به مواد مخدر دارند که در آنها هم مواد مخدر توزیع می شود و هم مصرف کنندگان در آنجا زیاد است که در شهرستان بهمئی چنین نقاطی نداریم.

وی با اشاره به اینکه مصرف کنندگان مواد مخدر به خاطر علائم کمتر اعتیاد در مواد مخدر صنعتی بیشتر رو به مصرف این نوع از مواد آوردند که به همین علت این نوع مواد بیشتر توزیع می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از مردم و مسئولان دیگر نهاد ها خواست در بحث مبارزه با مواد مخدر با نیروی انتظامی تعامل بیشتری داشته باشند تا شناسایی خرده فروشان مواد مخدر جهت برخورد لازم در سطح شهرستان آسان تر شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها