نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 11:35
سال گذشته در حوزه ایجاد اشتغال خانگی و پایدار، بجستان موفق به کسب رتبه چهارم در استان خراسان رضوی شد.

به گزارش آفتاب جنوب,

به نقل از بجستان نیوز، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان روز گذشته به ریاست فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار با اعلام خبر کسب رتبه چهارم بجستان در استان در حوزه ایجاد اشتغال خانگی افزود: در سال ۹۴ نیز تلاش داریم تا با ایجاد شرایط جدید و ارائه طرح های مفید این روند را ادامه دهیم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: انشاءا… بزودی صندوق کارآفرینی امید هم از گناباد مستقل خواهد شد که این امر نقش مهمی در ایجاد اشتغال شهرستان خواهد داشت.

رئیس شورای اشتغال بجستان با اشاره به طرح جدید دولت برای اعطای تسهیلات برای طرح های مشارکتی و غیر مشارکتی خواستار اهتمام ادارات مربوطه برای اطلاع رسانی در این خصوص شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به فراهم بودن تمام زیرساخت های شهرک صنعتی از همه مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در جهت جذب سرمایه گذار اهتمام ویژه داشه باشند.

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی هم گفت: در سال گذشته ۱۱۱ درصد ثبت اشتغال داشته ایم که ادارات بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی و صنعت و معدن و تجارت نقش مهمی در تحقق این امر داشته اند.

آذرپرند افزود: از مجموع ۴۱۵ میلیون تومانتسهیلات مصوب بخش خانگی ۳۹۰ میلیون تومان جذب شده است.

مدیر کمیته امداد بجستان ضمن انتقاد از بخشدار یونسی و رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی مبنی بر عدم روشنگری در خصوص اقدامات کمیته امداد عنوان نمود:۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبارات جذب شده ما از منابع بانکی و امدادی بوده است که در میزان جذب اعتبارات بانکها رتبه اول را کسب نموده ایم.

حسینی خاطرنشان کرد: هرکارفرمایی که مددجویان کمیته امداد را  استخدام کند ما حاضریم به مدت یک سال هزینه بیمه آن مددجو را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها