نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 11:34
خطیب جمعه تربت حیدریه با اشاره به موج رسانه ای ال سعود در خصوص اعدام آیت الله نمر افزود: اعدام شخصیت برجسته ای همچون آیت الله نمر و جنایات این رژیم کودک کش در یمن از سوی مسلمانان و آزادی خواهان عالم بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش آفتاب جنوب,

حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت اظهار کرد: بازداشت و مجروح کردن آیت الله نمر هیچ مبنای حقوقی و قانونی ندارد و این اقدام نشان از بغض و کینه دوزی دولت تروریستی و وهابی ال سعود نسبت به علمای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) دارد.

وی گفت: موج رسانه ای که ال سعود در خصوص  اعدام شیخ نمر راه انداخته یک بلوف سیاسی است و  حکومت نوپا و بی تجربه عربستان  درصدد آرام کردن  اوضاع نا بسامان داخلی است.

 

امام چمعه تربت حیدریه افزود: دولت قبلی ال سعود با اعتدال و به اصطلاح خودشان عقلانیت بهتری عمل می کرد و این اقدامات اخیر حاکی از آن است که اوضاع داخلی عربستان بسیار متشنج و نا ارام است.

 

شریعتی تبار وهابیت را مولود جبهه استکباردانست و بیان کرد: حکومت ال سعود  بعنوان سرکرده جنایات تروریستی تکفیری ها در منطقه و جهان اسلام اهداف نامشروع جبهه استکبار را تامین می کند.

 

امام جمعه تربت حیدریه اذعان کرد: اقدام وحشیانه و جاهلانه کشتار هزاران زن و کودک بی دفاع  یمنی تنفر افکار عمومی دنیا بخصوص مسلمین را بر انگیخته و  ال سعود را بیش از پیش به سقوط نزدیک کرده است.

 

شریعتی تبار تصریح کرد: بدون تردید نیروهای مردمی و انصار الله در یمن پیروز میدان خواهند بود این جنایات توسط ال سعود چیزی جز ذلت و خاری و خشم جامعه مسلمین را در پی نخواهد داشت.

 

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: این جنایات و اقدام جاهلانه باعث بیداری بیش از پیش جهان اسلام خواهد شد و نور اسلام ناب محمدی(ص) بزودی تمام گیتی را فرا می گیرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت