نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 11:27
رئیس اداره راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: بحث دوردور کردن خودروهای لوکس در استان خوزستان از پارسال وجود داشته است در این رابطه به مقامات قضایی استان هماهنگی هایی لازم را انجام داده ایم.

به گزارش آفتاب جنوب,

به نقل از رهیاب نیوز، سرهنگ عادل مجدم رئیس اداره راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در خصوص برخورد پلیس با خودروهایی که حرکات نمایشی انجام می دهند اظهار داشت:بحث دوردور کردن خودروهای لوکس در استان خوزستان از پارسال وجود داشته است در این رابطه به مقامات قضایی استان هماهنگی هایی لازم را انجام داده ایم.

وی ادامه داد:اکثر این افراد که دست به چنین کارهایی می زنند دارای ماشین های گران قیمتی هستند و از وضعیت مالی خوبی برخوردار می باشند.

 

سرهنگ عادل مجدم گفت:برخورد پلیس و اعمال قانون از طرف ما به تنهایی نمی تواند  جلوی این حرکات نمایشی را بگیرد.

 

وی افزود:از مقامات قضایی تشکر می کنم که با شدت وارد این بحث شده است و حکم دستگیری کسانی که با ماشین های خود حرکات خطرآفرین مرتکب می شوند را صادر کرده است.

 

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی استان خوزستان تصریح کرد:برای بار اول این ماشین ها یک هفته توقیف می شوند مضاف بر اینکه جریمه و تخلفات قبلی را باید پرداخت کنند.

 

وی ادامه داد:برای بار دوم این خودروها را یکماه توقیف می کنیم و برای سومین بار با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی می شوند.

 

سرهنگ عادل مجدم تصریح کرد:تا امروز در اهواز 750 تا 800 دستگاه را توقیف کرده ایم و بعد از پرداخت جرایم مربوطه آزاد شدند.

 

وی ادامه داد:500الی 600 دستگاه خودرو هستند که توقیف سیستمی هستند یعنی توقیف پلاک خورده اند ولی هنوز توقیف نشده اند و هرجا پلیس این خودروها را دید ولو در استان دیگر توقیف خواهند شد.

 

مجدم تاکید کرد:با توجه بر فرمایشات مقام معظم رهبری در استان خوزستان برخورد پلیس با خودروهایی لوکسی که امنیت روانی مردم را سلب می کنند تشدید شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها