نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1393 - 23:09
رئیس ستاد بزرگداشت 9دی گچساران حماسه 9دی را غدیری در انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت:در حقیقت 9 دی یک گردنه سخت برای مهار فتنه بود اما اصل فتنه تمام نشده و ممکن است در گردنه های دیگر ظریف تر ، فریبنده تر و در قالب های دیگر هم ظهور نماید،اماحرکت مردم در روز 9 دی برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی بود و باید این حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی برای آحاد افراد جامعه تبیین شود.

یدالله مرادی رئیس ستاد بزرگداشت 9دی گچساران صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،در خصوص حوادث فتنه 88  و حماسه 9 دی ،اظهار کرد:هنگامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک اندیشه و مدل سیاسی نوین ظهور یافت ،در طول حیات خود همواره در معرض خطرها، تهدیدها و فتنه های مختلفی از ناحیه بازیگران خارجی و داخلی و یا ائتلافی از آنها قرار گرفت.

 


 

وی افزود: مقدمات انتخابات 88 و فضای تبلیغات انتخاباتی، نشان از یک برنامه ریزی برای فتنه ای پیچیده بود، در شرایطی که هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کرد و موقعیت نظام استثنایی و ممتاز بود، دروغ، افترا و تهمت در کشور، علیه نظام به راه انداختند.

 

مرادی گفت:از ابتدای تبلیغات انتخاباتی موج تقلب در انتخابات با بهره گیری از تکنیک‌های عملیات روانی، نهادینه شد و اینطور جا انداختند که یا ما پیروز انتخابات هستیم، یا هرکس دیگر از صندوق ها بیرون آید، معنی آن این است که نظام تقلب کرده است.

 

رئیس ستاد بزرگداشت 9دی گچساران تصریح کرد:این موضوع پدیده اتفاقی نبود بلکه از مدت ها قبل به ویژه همزمان با تبلیغات انتخاباتی بنظر می رسید اقدامی طراحی نهادینه شده است.

 

این مسئول خاطرنشان شد:جریان فتنه با راه کارهایی که انقلاب به پیروزی رسیده بود، خواستند انقلاب را براندازی کنند، آنها توجه نداشتند که انقلابی که با تکبیر و با رهبری روحانیت شیعه و در سایه دین، مردم ایران بدست آورده اند و به پیروزی رسیده است، مگر می توان از طریق دروغ تقلب، تزویر، خدعه، فریب و تدلیس با  حمایت قدرت‌های فاسد جهانی و اراذل و اوباش، برانداخت.

 

رئیس ستاد بزرگداشت نه دی گچساران با بیان اینکه دشمن در ایران، از مدت ها قبل برای انتخابات برنامه ریزی کرده بود،افزود: نشانه ها و اعتراف های فراوانی از جانب غربی ها وجود دارد که آنچه پس از انتخابات 88 اتفاق افتاد، فتنه و اقدام طراحی شده کاملا آمریکایی بود و از مراکز فرماندهی مشخص، هدایت و کنترل می‌شد.

 

فتنه 88 ارزشهای نظام را مورد هدف قراردادبود

 

 

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: انتشار اخبار و اطلاعات دروغ در مورد نظام و انتخابات با هدف تغییر باورهای ذهنی مردم ایران، جنگ رسانه ای و عملیات روانی گسترده از طریق شبکه‌های ماهواره ای و فضای مجازی، دعوت به شورش و رویارویی با نظام به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات توسط غربی ها و رسانه‌های آنها، برخی از نشانه های آن است.
 

مرادی اظهارکرد:فتنه 88 لشکرکشی همه اردوگاه باطل علیه جبهه حق، با استفاده از همه ظرفیت ها و تجارب نظام سلطه و نفاق داخلی بودو دشمن در سال 88 می خواست با اردوکشی خیابانی، محاسبات مسئولان نظام را تغییر دهند.

 

وی تصریح کرد:جریان فتنه و سلطه در یک جبهه واحد، از طریق جنگ رسانه‌ای، باورها و اعتقادات مردم را هدف قرار دادو اراده آنها این بود که مردم را در مقابل هم و در مقابل نظام قرار دهند که با سد مستحکم رهبری الهی نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و بصیرت مردم مواجهه شدند.

 

رئیس ستاد بزرگداشت نه دی گچساران با اشاره به اینکه جریان فتنه پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را به بهانه تقلب در انتخابات هدف قرار داد، گفت: هتک حرمت نظام، مردم و ارزش های پایه ای نظام، مخدوش کردن چهره، اعتبار و آبروی نظام در جهان، متهم کردن نظام به دیکتاتوری، خیانت، تقلب، خدعه و تدلیس، فلج کردن کار کشور و جامعه برای حدود 8 ماه، امنیتی کردن فضای کشور و جامعه با آشوب، تولید سوژه و فرصت برای نقش آفرینی رسانه‌های معارض غربی و ضد انقلاب، بخشی از خیانت ها و ظلم جریان فتنه است.

 

مرادی ابراز کرد:جریان فتنه با ظلم بزرگی که به نظام اسلامی وارد ساخت، جریانات ضد انقلاب اعم از سلطنت طلب،‌ منافقین، اراذل و اوباش، درآشوب های 88، خسارت های فراوانی را به نظام، اموال عمومی و جان و مال مردم وارد کردند.

 

این مسئول افزود: اوج جریان فتنه در حرمت شکنی روز عاشورای 1388 ظاهر شدو جریان فتنه، با شعارهای خود در روز قدس و حرمت شکنی های روز 13 آبان، 16 آذر 1388 و در نهایت حرمت شکنی بزرگ عاشورا، ماهیت ضد دینی و ضد انقلابی خود را نشان دادند.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه حرمت شکنی روز عاشورا، مردم خداجوی ایران را علیه  فتنه آمریکایی به خروش درآورد،اظهارکرد:در نهم دی 1388 عاشورائیان با قیام خود، علیه عاشوراستیزان اقدامی ماندگار تاریخی را در تاریخ مبارزات ملت ایران به نمایش گذاشتند.

 

9 دی بایددر سایه دین و تحقق وعده‌های الهی برای آحاد افراد جامعه تبیین شود

 

رئیس ستاد بزرگداشت نه دی گچساران، حماسه9 دی را ظرفیت حقیقی و هویت نظام جمهوری اسلامی برشمرد و یادآورشد:ایمان و باورهای اعتقادی مردم، رهبری الهی، حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری ، بصیرت و اقدام به لحظه ملت ایران و فرهنگ عاشورا و عشق و ارادت مردم ایران به اباعبدالله الحسین(ع)، عوامل اصلی بستر ساز یوم الله نهم دی بودند.

 

مرادی خاطرنشان کرد: مردم ایران از فتنه پیچیده  88 سربلند خارج شدند اما باید بدانیم، فتنه در مسیر انقلاب تمامی نداردو تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین جلو می رود، دشمن برای آن توطئه می کند و فتنه های بعدی پیچیده تر و متفاوت است زیرا دشمن از شکست های خود تجربه می گیرد و با شیوه وبازیگران جدیدی به میدان می آید.

 

این مسئول با بیان اینکه 9دی مشت فولادین علیه فتنه و فساد بود،افزود: از آن زمان فشارها و تحریم ها سهمناک‌تر شد، تهدیدها شفاف‌تر شد اما آگاهی مردم، دشمن شناسی، ولی شناسی مردم ابهت استکبار را درهم شکست.

 

رئیس ستاد بزرگداشت نه دی گچساران تصریح کرد: 9دی به عنوان بارزترین حرکت مردمی بعد از انقلاب اسلامی هر سال نیازمند تعریف و تبیین است و پیام این روز هم این بود که مردم با انحراف از مسیر انقلاب مقابله می کنند، ممکن است مصادیق توطئه ها، فتنه ها و انحرافات از مسیر انقلاب متفاوت و حتی پیچیده تر باشد.

 

مرادی خاطرنشان شد: افرادی که در مقابل هجمه به ستون انقلاب در سال 1388 سکوت کردند، بی تفاوت ماندندو با جریان فتنه همراهی کردند، در این پنج سال هم برای تطهیر و تخفیف مجازات سران فتنه تلاش کردند، امروز ماموریت آنها، حساسیت زدایی از فتنه 88 است و آنها با زنده و جوشان باقی ماندن این حماسه؛ حقیقت حماسه نهم دی مشکل دارند.
 

وی 9دی راغدیری در انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:در حقیقت 9 دی یک گردنه ی سخت برای مهار فتنه بود اما اصل فتنه تمام نشده و ممکن است در گردنه های دیگر ظریف تر ، فریبنده تر و در قالب های دیگر هم ظهور نماید،اماحرکت مردم در روز 9 دی برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم بود و باید این حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی برای آحاد افراد جامعه تبیین شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها