نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1393 - 12:01
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت:حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال، بصیرت و میثاق مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمنان در برابر دین آنها بایستند،در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

حجت الاسلام  سید عبدالرحیم ملکوتی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با یادآوری اینکه در روز 9 دی 88 ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت آن به نمایش گذاشتند، افزود: 9 دی سرآغاز نهضت ماندگاری بود که براي هميشه در تاريخ ايران اسلامی جاودانه، و منجر به استحکام بيشتر انقلاب شد.

 

وی اظهارکرد:حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال، بصیرت و میثاق مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمنان در برابر دین آنها بایستند،در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه حماسه نه دی تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت، افزود:نهم دی ماه 88 نمایش بصیرت انقلابی مردم بود، بصیرتی که غبارها و نقاب‌ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه‌گران را نشان داد.

 

ملکوتی تصریح کرد:حماسه 9 دی نماد اقتدار و وحدت نظام مردمی و در عین حال ولایی جمهوری اسلامی است ، چیزی که دیگر ملت ها و نظام ها از آن محروم هستند و یا در حال الگو گرفتن از آن هستند.

 

این مسئول خاطرنشان شد:حماسه 9 دی ماه، نمایشی از غیرت ملت ایران در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی بود که این امر جز با هم‌سویی مردم با بصیرت و آگاهی به دست نیامد.

 

وی گفت: ملت آگاه  و هوشیار ایران اسلامی در این روز نشان دادند که هیچگاه اجازه دخالت دشمنان  و فتنه گران را نخواهد داد و همواره پشتیبان انقلاب و ولایت هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران نه دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برشمرد و افزود: حماسه ۹ دی یکی از بارزترین نشانه‌های عمق پیوند مردم با انقلاب و رهبری و بیانگر مستحکم تر شدن حلقه اتصال امت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

ملکوتی تصریح کرد:یوم الله نه دی روز درخشش جوانان ، نوجوانان و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی بودکه فتنه گران را منزوی و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک مذلت کشانید.

 

وی یادآور شد:داغ عاشورای 88 آنچنان بر دل های محبان اهل بیت علیهم السلام سنگین بود که مردم انقلابی ایران با حضور پرشکوه و یکپارچه خود در راهپیمایی 9 دی 88 پاسداری از شعائر کربلای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله(ع) و حقانیت و میثاق با حسین زمان، امام خامنه ای(مدظله العالی) را به رخ همگان کشیدند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها