نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. دى 1393 - 7:55
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه حماسه 9 دی، تیر خلاص ملت ایران به استراتژی آمریکا بود،گفت: امروز برخی از بازیگران فتنه 88 و افرادی که در مقابل هجمه به ستون انقلاب و ارزش های اسلامی سکوت کرده بودند و یا با فتنه همراهی داشتند، تلاش برای تطهیر و تخفیف چهره جریان فتنه و جرم سران آن را دارند.

سرهنگ جهانگیر انصاری  فرمانده سپاه ناحیه گچساران صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با بیان اینکه هدف فتنه 88 براندازی یک حکومت مردمی بود،گفت: همانگونه که در جنگ 8 ساله دشمن به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، در فتنه 88 نیز جریان فتنه تصمیم داشت تا با نظام اسلامی مقابله کند و همه سرمایه و ظرفیت خود را در این راه به کار گرفت .

 

وی افزود:جریان فتنه، با شعارهای خود در روز قدس و حرمت شکنی های روز 13 آبان، 16 آذر 1388 و در نهایت حرمت شکنی بزرگ عاشورا، ماهیت ضد دینی و ضد انقلابی خود را نشان دادند.

 

فرمانده سپاه گچساران تصریح کرد:امروزدشمنان انقلاب اسلامی از همه گزینه ها، ظرفیت ها و تجارب خود برای مقابله و مهار نظام مردم سالار دینی بهره گرفته است و ملت ایران با هوشمندی و حضور به موقع و به لحظه خود تهدیدها و فتنه ها را خنثی و هر روز بر استحکام نظام اسلامی افزوده است.

 

انصاری با بیان اینکه دستاوردهای 9 دی برای مردم و نظام از دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس قطعا بیشتر بود ،گفت: این حماسه و پیروزی بزرگ در شرایط جنگ نرم که تشخیص جبهه حق و باطل مشکل بود، اتفاق افتاد.

 

وی اظهار کرد:حماسه نه دی یکی از ناب ترین و اصیل ترین حرکت ها در طول تاریخ و میان امت اسلامی بود که در پرتو دین و ولایت تحقق پیدا کرد،چراکه حرکت حماسی و مردمی عظیمی بود که هرچه از آن می‌گذرد ابعاد آن روشن‌تر می‌شود و دارای عظمتی غیرقابل انکار است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه" 9 دی "ظرفیت حقیقی و هویت نظام جمهوری اسلامی است،افزود:مردم در 9 دی نشان دادند برای دفاع از انقلاب ،نظام ، رهبری و مقابله با انحراف از مسیر انقلاب در صحنه هستند.

 

انصاری با بیان اینکه امروز برخی از بازیگران فتنه 88 و افرادی که در مقابل هجمه به ستون انقلاب و ارزش های اسلامی سکوت کرده بودند و یا با فتنه همراهی داشتند، تلاش برای تطهیر و تخفیف چهره جریان فتنه و جرم سران آن را دارند.

 

این مسئول تصریح کرد:این گروه، به بهانه‌های مختلف، درخواست چشم پوشی و فراموش کردن خیانت و ظلم بزرگ سران فتنه را دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: قطعاً حماسه سازان 9 دی با هزینه هایی که جریان فتنه بر نظام تحمیل کرده است، تسلیم فشارهای سیاسی و رسانه ای این جریان سیاسی شکست خورده نخواهند شد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

تلاش برای تطهیر چهره خواص فتنه گر، موجی است برنامه ریزی شده از سوی علمداران فتنه که اولا دانشگاه ها را مورد هدف قرار داده است بعد بخش های دیگر جامعه،برنامه های 16 آذر امسال ، روز دانشجو در سراسر کشور خود دلیلی محکم بر این مدعاست.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها