نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1396 - 15:00
مسئول قرار گاه پیشرفت و توسعه کشور گفت:دیروز در برخی از شهرها تجمعاتی داشته‌ایم و باید مراقب بود همان جریانی که در این سالها به دنبال فتنه بودند امروز زنده هستند و بر اساس برنامه‌ریزی آنها به فکر فتنه بزرگی در سال 97یا98 هستند و امروز نباید کاری کنیم که بهانه در دست دشمن داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عظیم ابراهیم پور، مسئول قرارگاه توسعه و پیشرفت کشور ظهر امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در گچساران اظهارکرد: امروز باید پس از هشت سال از پشت پرده‌های ناگفته فتنه 88 سخن گفت، از همان ابتدا و از زمان به وجودآمدن حضرت آدم جبهه حق و باطل تشکیل شد و باید بدانیم امروز یهود یک طرف جبهه است و با مطالعه می‌توان به نقش یهودپی برد، چنان که خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید مراقب قوم یهود باشید.

یهود تجلی برنامه‌نویسی ابلیس است 

ابراهیم پور افزود: قوم یهود تجلی برنامه‌نویسی ابلیس است و از این جهت هزاران سال است اینها در مقابل جبهه حق ایستاده و برنامه‌ریزی می‌کنند و امروز دو مکتب عصاره جبهه حق و باطل است و باید بدانیم سومی وجود ندارد، چرا که یک طرف مکتب شیعه است و طرفی دیگری مکتب صهیونیسیم قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب در سال 57 اظهار کرد:از همان بدو پیروزی انقلاب صهیونیست‌ها به دنبال برنامه‌ریزی بودند واز همان اول انقلاب اسلامی52 کودتا را مانند نوژه، طبس، خلق عرب، بلوچستان و کردستان و سه نقطه را برای نابودی انقلاب برنامه‌ریزی کرده‌اند،17 هزار ترور انجام شد و پس از آن هشت سال جنگ را نه تنها فقط با عراق بلکه با حامیان آنها با عزت پشت‌سر گذاشتیم چنان که مشاهده کردیم در طول دوران دفاع مقدس از 19 کشور مختلف اسیر در ایران بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای گفتن پشت‌پرده‌های فتنه باید از سالهای 67 و 68 شروع کنیم افزود: من جناحی نیستم و قبل از سخنانم باید بگویم هیچ وابستگی به این دولت و دولت‌های قبلی نداشته و ندارم و همواره خود را سرباز رهبر می‌دانم.،در دولت‌های هاشمی ، خاتمی ، احمدی‌نژاد و روحانی خدمات زیادی صورت گرفته است اما ضعف‌ها را باید گفت و امروز باید سخن از ورود نفوذ گفت.

نفوذ لیبرالیسم فرهنگی در دولت هاشمی

ابراهیم پور تصریح کرد: متاسفانه باید گفت در دولت هاشمی پایه اقتصاد و بانکی کشور را بر اساس سرمایه‌داری بسته‌اند و در دولت هاشمی نفوذ را کاملا مشاهده می‌کنیم که بزرگان آنها تحصیل کردهای آمریکا بودند و درس مدرنیته خوانده‌اند،نفوذ لیبرالیسم فرهنگی در دولت هاشمی به اوج خود می‌رسد و مشاهده کرده‌ایم حضرت آقا آن زمان فرمودند مراقب تهاجم فرهنگی باشید.

ابراهیم پور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: آیا روزنامه همشهری کرباسچی آن روز را یادتان می‌رود که با خوانندگان زن و عده‌ای معلوم الحال مصاحبه می‌گرفتند و از همان زمان برنامه نفوذ را در دستور کار داشته‌اند وامروز باید گفت در دولت خاتمی همان تیم قبلی مسیر حرکت را در دست گرفت و دست به آرایش تیمی نزد و این همان است که مسیر آنها 16 سال ادامه داشت.

ابراهیم پور ادامه داد: در نظام لیبرالیسم فرهنگی در دولت خاتمی شاهد بودیم روزنامه‌های زنجیره‌ای آنها کار را به جایی رسانده بودند که پیامبر(ص) و ابا عبدالله (ع)را به زیر سوال بردند و در ادامه هشت سال دفاع مقدس و انقلاب را به زیر سوال بردند و به دنبال زدن ریشه‌‌ها بودند و مشاهده کردیم در ادامه ایستادن در مقابل رهبری را علنی کردند.

نقش موسوی خوینی‌ها  در پشت پرده فتنه ها

وی اظهار کرد: پشت پرده فتنه 78 را باید گفت تا بتوان به فتنه 88 رسید و نقش آقای موسوی خوینی‌ها را در پشت پرده بسیاری از فتنه‌ها در کشور بود را گفت،موسوی خوینی‌ها مطلبی را می‎‌نویسد و پس از آن دانشجویان به خیابان کارگر تهران می‌ریزند و خیابان را به آتش می‌کشند و عده‌ای لباس شخصی که برنامه‌ریزی شده بود را در دستور کار قرار می‌دهند.

مسوول قرار گاه پیشرفت و توسعه تصریح کرد: در گام سوم دانشجویان در 19 تیر به خیابان‌ها می‌ریزند که در این زمان عده‌ای را بازداشت کردند و در بازجویی‌ها مشخص می‌شود اینها دانشجو نبودند بلکه ارازل و اوباشی بودند که قرار دادی با آنها بسته میشود به مبلغ روزانه 70 هزار تومان تا دست به چنین حرکت‌هایی بزنند.

ابراهیم پور ادامه داد: از روز 20 و 21 تیرماه برنامه‌ریزی آنها جدیت گرفت و فتنه‌گرها به دنبال حرکت به سمت دفتر ریاست جمهوری و بیت رهبری بودند، ارازل و اوباش در حال حرکت بودند و همان زمان سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه ثارالله و تامین امنیت با ایشان بود که تیم وی در خیابان جمهوری مستقر شده بودند.

ارتباط خاتمی با فتنه گران

این مسئول افزود: در حالی که سیستم‌های مخابراتی در آن ساعت قطع می‌شود همین ارازل و اوباش از طریق بی‌سیم‌های ماهواره‌ای که فقط مختص سازمان محیط زیست بود با یک دیگر ارتباط برقرار می‌کردند،سردار علی فضلی در همان لحظه به سردار رحیم صفوی می‌گوید، که ما حکم تیر داریم و اگر از خط قرمز عبور کنند اجرا خواهیم کرد و پس از آن رحیم صفوی صحبت‌های علی فضلی را به خاتمی منعکس می‌کند و پس از 5 دقیقه ارازل و اوباش مسیرشان را عوض کردند و امروز باید پی برد که چه ارتباطی بین تماس‌ها بود و این فتنه با راهپیمایی 23 تیرماه بسته شد.

وی بیان کرد: مگر می‌توان جریان لیبرالیسم در دوران خاتمی و طرح دوقلوها که به دنبال این بودند که اختیارات رهبری را کم کنند را فراموش کرد،مگر می‌توان فراموش کرد در آن 16 سال چهل بحران در کشور اتفاق افتاد که اگر رهبری در این چهل بحران ورود نمی‌کردند مشخص نبود چه آشوبی در این کشور به راه می‌افتاد و امروز درخواست ما از جوانان این است کتاب چهل تدبیر رهبری را مطالعه کنند.

بدنبال شخصی بودن که مقابل رهبری بایستد

ابراهیم پور افزود: دولت خاتمی تمام شد و در انتخابات 84 جریان نظام سلطه و لیبرالیسم به دنبال این بودند که شخصی را بر سر کار بیاورند که در مقابل رهبری بایستد و همین جهت دکتر معین را که سابقه این کار را داشت برنامه‌ریزی کردند واما مشاهده کردند دکتر معین در نظرسنجی‌ها نفر ششم است و دوباره به سمت هاشمی برگشتند و در ستادهای هاشمی حضور یافتند اما نتیجه انتخابات پیروزی احمدی‌نژاد را در بر داشت.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: احمدی نژاد 4 سال مردانه کار کرد اما امروز ما می‌گوییم با هیچکس تعارف نداریم نه احمدی نژاد و نه هر شخص دیگر و هر شخصی بخواهد منم منم بگوید با او تعارف نداریم.چهار سال احمدی نژاد در حال تمام شدن بود و گفتند این دولت نباید 8 ساله شود و به سراغ میرحسین موسوی رفتند.

موسوی اجرا کنند فتنه است

وی بیانکرد: میر حسین موسوی برگ برنده این جریان به مانند قماربازهه بود و وای به حال قماربازی که برگ برنده را رو کند و ببازد.قماربازهای بزرگ زمانی که شکست را می‌بیند به دنبال برهم زدن بازی هستند و برخی نیزمیزبازی را برهم می‌زنند، میر حسین سال 76 نیامد تا برگ برنده آنها برای بعد باشد و او نیز شخصی بودکه در مقابل رهبری ایستاده بود و بی احترامی کرده بود.

وی اظهار کرد: میرحسین خودش عامل فتنه نیست بلکه او اجرا کننده فتنه است چنانکه او در چهارم فروردین در خانه‌ای تفاهم‌نامه‌ای با بهزاد نبوی، عطریان فر امضا می‌کند،برنامه این بود که میرحسین پس از شکست میز بازی را برهم زند و برهم زدن میز بازی یعنی انتخابات بعدی هم در کار نباشد و از این رو سلاح‌های قاچاق وارد کشور شد و عده‌ای منافقین از ترکیه وارد کشور شدند و با عواملی که در آلمان دوره رسانه‌ای دیده بودند شروع به برنامه‌ریزی کردند.

هدف فتنه براندازی نظام بود

وی افزود: آن روز صحبت تقلب در انتخابات نبود و آنها به دنبال براندازی نظام بودند، اما بچه‌های اداره اطلاعات پنج خانه تیمی که اسحله‌های آنها در آن جا بود گرفتند و آنها تلاش کردند کشته‌های ساختگی را مانند ندا سلطانی درست کنند ودر فتنه 88 بچه‌های بسیج، سپاه و ارتش دور تا دور مرزها را تحت کنترل داشتند تا دشمن ورود نکند.

وی افزود: دوستان در همان زمان میرحسین را با یک خودرو به خیابان‌های تهران بردند و او را کامل توجیه کردند و از نفوذ گفتند و جریان براندازی نظام را گفتند اما میرحسین رفت و همان سناریوی خودش را اجرا کرد و در ادامه کروبی را به خیابان‌های تهران بردند و 6 ساعت او را چرخاندند تا این غائله تمام شود اما خودرویی که به دنبال کروبی آمده بود راننده‌اش کرباسچی بود و با مهدی هاشمی و دیگر آقایان اتمام حجت کردند و امروز با جرات می‌گویم که اسناد آن موجود است که خاتمی پشت پرده چه کرده است.

شخصی که در برابر نظام اسحله می‌کشد حکمش اعدام است

ابراهیم پور در پاسخ به برخی‌ها که می‌گویند چرا محاکمه نمی‌کنید، خاطرنشان کرد: آقایان شخصی که در برابر نظام اسحله می‌کشد حکمش اعدام است و امروز می‌گوییم آقایان حامی فتنه بچه‌های انقلابی در این هشت سال صبر و تحمل کرده‌اندو گرنه حکم آنها اعدام است، مگر می‌توانیم فراموش کنیم در شب عاشورا موسوی خوینی‌ها، کروبی و خاتمی که در تهران سخنرانی می‌کردند هر سه نفر می‌گویند، ما تا ولایت فقیه باشد بوی آزادی را نخواهیم چشید و پس از آن پرچم عزاداران حسینی را به آتش کشیدند.

فتنه با تدبیررهبری برچیده شد

ابرهیم پور ادامه داد: ما می‌توانستیم مانند اردوغان در ترکیه دو هفته‌ای کودتا راجمع کنیم اما در کشور ما و با تدبیر مقام معظم رهبری فتنه باید باید با تدبیر حل می‌شد و این یعنی هدایت نظامات ذهنی مردم چنان که مردم متوجه شدند تقلبی در کار نبوده است،این مانند برجام است چرا که رهبری با اینکه می‌دانستند در برجام نمِی شود به آمریکا اعتماد کرد اما از آن جا که در گوش جوانان ما خوانده بودند تنها راه حل مشکلات ما دوستی با آمریکایی‌ها است اما رهبری اجازه دادند که جوانان ما خودشان مشاهده کنند و ببینند.

باید آگاهانه مراقب فتنه‌های آینده باشیم

ابراهیم پوراظهارکرد: اگر امروز سانترفیژها را از دست داده‌ایم اما از سوی دیگر ارزش آن را داشت تا جوانان ما مشاهده کنند به گرگ نمی‌شود اعتماد کرد. ورق به ورق تدابیر مقام معظم رهبری در نهج البلاغه آمده است و ما باید آگاهانه مراقب فتنه‌های آینده باشیم.

به فکر فتنه بزرگی در سال 98 هستند

مسوول قرار گاه پیشرفت و توسعه تصریح کرد: دیروز در برخی از شهرها تجمعاتی داشته‌ایم و باید مراقب بود همان جریانی که در این سالها به دنبال فتنه بودند امروز زنده هستند و بر اساس برنامه‌ریزی آنها به فکر فتنه بزرگی در سال 98 هستند و امروز نباید کاری کنیم که بهانه در دست دشمن داد.

همه به وحدت نیازمندیم

ابراهیم پور افزود:ما نیز قبول داریم مشکلات اقتصادی وجود دارد و روز به روز بیشتر می‌شوداما در سخترین شرایط انقلاب مردم رهبری را تنها نگذاشتندآاینجا دعوای رئیسی، روحانی، قالیباف و احمدی‌نژاد نیست که عده‌ای می‌خواهند صف کشی کنند. ما نیز به قوه قضائیه نقد داریم اما باید مراقب باشیم در آتش دشمن هیزم نریزیم و در شرایط فعلی همه ما به وحودت نیازمندیم.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها