نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 23:03
غرفه هفته نامه نقد حال تنها نماینده کرمانشاه در نمایشگاه سراسری مطبوعات و خبرگزاری ها به عنوان غرفه برتر در بخش نشریات استانی انتخاب شد.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش خبرنگار مهر، غرفه تنها نشریه کرمانشاهی در نمایشگاه سراسری مطبوعات و خبرگزاری ها به عنوان غرفه برتر در میان همه شرکت کننده ها انتخاب شد.

بر اساس این گزارش هفته نامه نقد حال با برپایی یک غرفه خاص در این نمایشگاه که از طراحی دکور گرفته تا میهمانان و برنامه های جانبی را به نمادی برای معرفی کرمانشاه و فرهنگ و هنر و توانایی های رسانه ای آن اختصاص داده بود پس از بررسی های داوران، عصر امروز به عنوان برترین غرفه برگزیده شد.

مدیر مسئول هفته نامه نقد حال در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: خوشحالم که بررسی ها برای انتخاب برترین غرفه حاضر در نمایشگاه تنها مبتنی به پولهای خرج شده برای غرفه ها نبود و پارامترهای کیفی اثرگذاری بیشتری داشته است.

غلامرضا نوری علا ادامه داد: نقد حال با یک غرفه آرایی استوار بر المان های تاریخی و کهن کرمانشاه و انتخاب شعاری در راستای توجه بیشتر به بنای تکیه معاون الملک یک نمای فیروزه ای از تاریخ کرمانشاه را بر روی بازدید کنندگان گشوده بود.

وی افزود: برنامه های جانبی هفته نامه نقد حال در سالن های اصلی نمایشگاه ازجمله حضور استاد میرجلالدین کزازی به عنوان استاد سخن پارسی در نشست به اکثر نشریات حاضر در نمایشگاه مطبوعات از شلوغ ترین و پر استقبال ترین برنامه ها در طول این روزها بود. این درحالی است که کمتر شاهد برگزاری چنین ویژه برنامه هایی بودیم.

مدیرمسئول هفته نامه نقد حال گفت: به هر حال بر خلاف رویه بسیاری از نشریات که از نمایشگاه فقط برای معرفی توانمندی های خود استفاده می کردند، هفته نامه نقد حال علاوه بر این، تلاش ویژه ای برای معرفی بیش از پیش داشته های فرهنگی و رسانه ای استان کرمانشاه داشت. حتی پذیرایی از میهمانان نقد حال به عنوان یکی از شلوغ ترین غرفه ها نیز با سوغاتی های خاطره انگیز شهر انجام می شد.

نوری علا همچنین به توجه ویژه نقد حال نسبت به رعایت شئونات اسلامی گره خورده با فرهنگ غنی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دختران ماهنشان کرمانشاهی در این غرفه چه در سخن گفتن و چه در رعایت پوشش و شئونات اسلامی و ایرانی با توجه خاصی رفتار می کردند که حقیقتا از شاخصه های بارز غرفه نقد حال بود.

وی در پایان از همه کسانی که برای حضور قدرتمند نماینده کرمانشاه در نمایشگاه سراسری مطبوعات و خبرگزاری ها کمک کرده اند قدردانی کرد.

نظرات کاربران

تازه های سایت