نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 22:59
یک رسانه غربی مقابله با فساد، پولشویی، اختلاس و فرار از مالیات را از جمله موضوعات محوری نشست رهبران گروه 20 در بریسبین استرالیا معرفی کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز مقابله با فساد، پولشویی، اختلاس و فرار از مالیات را از جمله موضوعات محوری نشست رهبران گروه 20 در بریسبن استرالیا معرفی کرد که قرار است از روز شنبه با حضور رهبران کشورهای غربی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برگزار شود.

بر اساس این گزارش رهبران شرکت کننده در این نشست طرحی را برای مقابله با رشوه گیری خارجی، بازگرداندن دارایی‌ های به سرقت رفته و حمایت از افشاگران اسناد محرمانه کشورها ارائه می کنند.

پلیس بریسبین استرالیا همچنین در آستانه برگزاری نشست گروه 20 در این شهر از برقراری تدابیر شدید امنیتی خبر داد. پلیس به منظور حفظ نظم و امنیت شهر، تجمع و ایجاد صف، حمل اشیاء قابل پرتاب از جمله سنگ و تخم مرغ و نیز به کار بردن اشیاء پرنده از جمله بادبادک در حوالی محل برگزاری این نشست را ممنوع اعلام کرده است.

همچنین به دلیل نگرانی از وقوع حملات تروریستی احتمالی، پروازها از فراز شهر بریسبین محدود شده است. این تدابیر شدید امنیتی موجب خشم فعالان حقوق بشر در استرالیا شده است. از جمله گروه موسوم به "مرکز قوانین حقوق بشر" از این اقدامات به شدت انتقاد کرده است. 

نظرات کاربران

تازه های سایت