نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 22:57
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: درسهایی که تا کنون از امام حسین(ع) نقل شده تنها بخش کوچکی از درس های سیدالشهدا است.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نهاوندیان ظهر جمعه در آئین افتتاح کلینیک بیماران سرطانی(مهرانه) در محل سالن همایش های  روزبه شهر  زنجان با اشاره به اینکه دولت به عنوان خدمتگزار مردم عمده منابع را به بهداشت و درمان اختصاص داد ابراز کرد: در دولت جدید نظام سلامت تحول یافته و قدم های خوبی برداشته شده و کیفیت خدمات بالا رفته است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی آمار آسیب های اجتماعی نباید بالا باشد خاطر نشان کرد: دلیل آن کاستی و کوتاهی ها است و باید نشان دهیم جامعه ایران اخلاقی و انسانی است.

نهاونیان با بیان اینکه اسلام فقط به ادعا نیست اظهار داشت: باید در حوزه عدل با جدیت قدم برداریم، در بیت المال شفافیت ایجاد کنیم و نظام اقتصادی را سامان دهیم و جامعه نیز باید انسانی باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: خیران به هنگام کمک رسانی باید احسان بی منت انجام دهند، فرهنگ مهرانه بهتر از کارش است، فرهنگ مهرانه رشد انگیزه‌های انسانی را نشان می‌دهد.

نهاوندیان  گفت: شکست سیستیم در همه حوزه‌ها وجود دارد، اگر بهترین سیستم بودجه بندی نیز تنظیم شود احتمال شکست وجود دارد، پس در هر کاری نیاز به مشارکت مردم داریم.

وی با اشاره انجمن مهرانه بیان کرد: مهرانه مهمتر از کارش، فرهنگش است و فرهنگ آن رشد شخصیت انسانی و فراتر از خود اندیشیدن است و امید است هرسال این فرهنگ در جامعه رشد کند.

نهاوندیان با اشاره به اینکه درسهایی که تا کنون از امام حسین(ع) نقل شده تنها بخش کوچکی از درس های حضرت امام حسین (ع) است افزود: درسی که امام حسین(ع) در قیام خود داد بخشندگی است.

نهاوندیان تصریح کرد: در احسان، به دیگران کمک نمی کنیم بلکه به خود کمک می کنیم و در لحظه احسان احساس شادمانی و شعف می کنیم و فرد پس از احسان کردن متفاوت از شخصیتی خواهد بود که قبل از احسان داشته است.

وی افزود: کسی که احسان می کند فهم نفع درازمدت دارد و نشان می دهد او دوراندیش است. 

نظرات کاربران

تازه های سایت