نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آبان 1393 - 10:16
از دیگر سو آگاه سازی جامعه از اجرای سایر برنامه ها و سیاستهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند به ارتقاء رابطه دولت و ملت کمک شایانی نماید و رسانه ملی و بویژه تحت ریاست جناب عالی در این روند نقشی موثر و بی بدیل دارد که اطمینان دارم می توان فصل نوینی را در همکاریها تدوین نماییم .

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از عصر خبر،دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال نامه ای انتصاب دکتر محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت .
متن کامل نامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدین شرح است .

جناب آقای دکتر محمد سرافراز
رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
انتصاب شایسته جناب عالی را به ریاست سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری مدظلله العالی تبریک می گویم .
رجاء واثق دارم جناب عالی که از فرزندان انقلاب و از خانواده معظم شهدا و نام آشنا و برخوردار از تخصص و تجربه طولانی در رسانه های کشور  خصوصا" در عرصه بین الملل هستید و سالهای طولانی را در این حوزه سپری کرده اید دیدگاهها و پشتوانه علمی و تجربی جناب عالی قطعا"  منشا اثر در تحولات پیش روی رسانه ملی خواهد بود .
ضمن آرزوی توفیق برای جناب عالی  ، از آنجاییکه مخاطبان اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اقشار مختلف جامعه بویژه اقشار آسیب پذیر  کارگران   ،  کارفرمایان ، مددجویان و قشرهای مختلف مردم  هستند  ، تداوم  خدمت رسانی  بهینه ، تعامل و همکاریهای مؤثر با حوزه رسانه را بیش از پیش ضروری می سازد   .  از این رو  آمادگی خود و همکارانم را برای تدوین برنامه ای موثر و کارآمد در جهت فرهنگ سازی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ کار و تولید ، اهتمام به سیاستهای رفاه اجتماعی ، آموزشهای مهارتی با هدف بهبود شرایط بازار کار و نیز نگاه جامع به مقوله اشتغال  اعلام می نمایم .

لازم است به اطلاع جناب عالی برسانم که یکی از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید اهتمام جدی به موضوع تدوین سیاستهای رفاه اجتماعی است. در همین رابطه  اجرای طرح موفق حمایت غذایی ، اجرای طرح همگانی بیمه سلامت ، طرح بازگرداندن کودکان دور از مدرسه به محل تحصیل از جمله اقدامات موثری است که در طی یکسال گذشته با همراهی رسانه ملی به انجام رسیده است . از دیگر سو  آگاه سازی جامعه از اجرای سایر برنامه ها و  سیاستهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند به ارتقاء رابطه دولت و ملت کمک شایانی نماید و رسانه ملی و بویژه تحت ریاست جناب عالی در این روند نقشی موثر و بی بدیل دارد که اطمینان دارم می توان فصل نوینی را در همکاریها تدوین نماییم .  
فرصت را مغتنم شمرده از خداوند متعال برای جناب عالی توفیق و بهروزی مسئلت می نمایم.
                                                                             انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت