نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آبان 1393 - 17:53
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: کنگره بی بی حکیمه(س) نقش مهمی در معرفی ابعاد مختلف شخصیت و فضل و کرم این امامزاده عظیم الشان داشته و همین برگزاری کنگره موجب ایجاد زیرساخت‌ها در منطقه برای جلب زوار بیشتر خواهد شد.

امین کمالوندی صبح امروز در دومین روز از کنگره ملی حضرت بی‌بی‌حکیمه (س)در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: کنگره این حضرت نقش مهمی در معرفی ابعاد مختلف شخصیت و فضل و کرم بی‌بی حکیمه(س) داشته و همین برگزاری کنگره موجب ایجاد زیرساخت‌ها در منطقه برای جلب زوار بیشتر می‌شود

 

وی افزود: در طول چند سال اخیر اقدامات زیادی برای معرفی بهتر بارگاه بی‌بی حکیمه(س) به کشور و دنیا از سوی مدیران فرهنگی و اجرای کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیری ارشاد اسلامی استان مقرر شد برنامه‌ای در حد ملی یا بین‌المللی در راستای معرفی شخصیت و جایگاه بی‌بی حکیمه(س) برگزار شود.

 

وی گفت: در طول دو سال گذشته پیشنهاد کنگره بین‌المللی را به بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ارائه کردیم و آبان سال گذشته در نهایت موافقت بنیاد برای برگزاری چنین کنگره‌ای در سطح ملی به ما اعلام شد.

 

کمالوندی در خصوص برنامه‌ها و کارهای انجام شده برای برگزاری مطلوب این کنگره گفت: از سال گذشته اقدامات لازم از قبیل تشکیل ستادها و کمیته‌ها برای برگزاری هر چه مطلوب کنگره ملی در استان آغاز شد.

 

وی با اشاره به وجوه اهمیت برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) تصریح کرد: برخی ارادتمندان به آن حضرت در استان همواره انتظار داشتند برنامه‌ای ملی یا فراملی برای معرفی شخصیت این بانوی پرهیزگار برگزار شود که با کنگره ملی چنین امری محقق شد و توقع مردم از مدیران استانی برآورده شد.

 

کمالوندی بیان داشت: از سوی دیگر وجه مهم برگزاری کنگره ملی معرفی بقعه به عنوان چهارمین حرم اهل بیت(ع) و مقصد گردشگری مذهبی برای کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس است.

 

کمالوندی با ابراز خوشحالی از حضور مسئولان کشوری از جمله وزیر ارشاد در این کنگره اظهار کرد: حضور چنین افرادی در کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) موجب درک بیشتر از مشکلات منطقه و رفع آن‌ها برای شناسایی و معرفی هر چه بیشتر این بقعه می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها