نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آبان 1393 - 17:36
فرماندار گچساران از برگزاری مراسم افتتاحیه کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) در روز هفتم آبان ماه در سالن اجتماعات آزادی مجموعه نفت و گاز این شهرستان خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) که با حضور مسئولان سازمان اوقاف و مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه کنگره به کار خواهند بست.

 

فرماندار گچساران ضمن قدردانی از تمامی کسانی که برای برگزاری باشکوه کنگره همکاری دارند، تصریح کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری مطلوب این کنگره تاکنون به صورت روتین اجرا شده است.

 

رحیمی با بیان این‌که برنامه‌های روز نخست کنگره تا 90 درصد آماده شده است، افزود: مراسم افتتاحیه این کنگره ملی در روز چهارشنبه هفتم آبان سال جاری ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز گچساران با سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده ولی‌فقیه در این استان آغاز و عصر همان روز نیز مقالات کنگره در سالن دانشگاه آزاد این شهرستان ارائه خواهد شد.

 

پخش زنده از شبکه های کشوری

وی تصریح کرد: برنامه‌های روز دوم این کنگره از ساعت 9 صبح بوده که ظرفیت 500 صندلی برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

 

مقام عالی اجرایی گچساران با اشاره به تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه کنگره ابراز کرد: از این تعداد مقاله 53 مقاله به مرحله کشوری راه یافت و از این تعداد با داوری داوران برجسته کشوری 30 مقاله در کنگره در بخش ارائه مقالات و پوستر است.

 

رحیمی یادآور شد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته و با هماهنگی صدا و سیمای استان، این کنگره ملی به طور زنده از شبکه‌های کشوری و استانی پخش خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که در حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) تغییرات مشهودی ایجاد شده و کار به خوبی پیش رفته است، گفت: نحوه ورود، خروج و انتقال مهمانان مهم بوده که باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 

مداحی و سینه زنی با مداحی آهنگران

 

رحیمی بیان کرد: با توجه به برگزاری این کنگره در ماه محرم، مراسم مداحی و سینه‌زنی در مدت کنگره با مداحی صادق آهنگران برگزار می‌شود.

 

فرماندار گچساران افزود: در مراسم افتتاحیه این کنگره ملی نیز پیام آیات عظام نوری همدانی خطاب به این کنگره ملی قرائت خواهد شد

 

رحیمی از چاپ کتاب مقالات برگزیده کنگره ملی ‌بی‌بی حکیمه(س) توسط سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و ابراز کرد: کتابچه زندگینامه حضرت بی‌بی حکیمه (س) چاپ و در روز کنگره در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

 

وی در پایان بر برگزاری باشکوه و هر چه بهتر این کنگره ملی تأکید کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها