نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. دى 1394 - 22:24
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در خصوص فرآیند گسترش تحریم ها علیه سپاه پاسداران در کنگره آمریکا گفت: این شاخ شکسته های آمریکایی بار اول نیست که حرف ها و پیمان های خودشان را نقض می کنند و قطعا بار آخرشان هم نخواهد بود.

سردارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در خصوص طرح مسئله شورایی شدن رهبری از سوی برخی افراد گفت:برخی افراد بدنبال ایجاد فضای دو قطبی شدن و اختلاف در بین ملت هستند  که به یقین  راه به جایی نخواهند بردچرا که  مردم ما هوشمند هستند و در سایه وحدت و یکدلی می توان  از دین خدا حمایت کرد.

 

وی با بیان اینکه یکدلی و انسجام این ملت انقلاب اسلامی را 37 ساله کرده است؛افزود: این مردم بودند که دفاع مقدس را به پیروزی جانانه رساندند و برخی از شخصیت ها و بزرگان که در بین این ملت جایگاهی دارند باید هم از خودشان و هم از ذخایر پشت سرشان دربرابر دشمن  مراقبت نمایند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:مردم با کسی تعارف ندارند،ملت یک ولی و یک صاحب دارد که به ایشان اقتدا می کنند و لذا این آهنگ ها و مسائل شورایی کردن رهبری به طور قطع راه به جایی نمی برند و این افراد لازم است به خودشان بیاند.

 

فضلی درادامه در خصوص فرآیند گسترش تحریم ها علیه سپاه پاسداران در گنگره آمریکا گفت: این شاخ شکسته های آمریکایی بار اول نیست که حرف ها و پیمان های خودشان را نقض می کنند و قطعا هم بار آخرشان هم نخواهد بود.

 

وی تصریح کرد:در این مدت 37 سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد به طور مکررو به دفعات این مسائل را آز زبان آنها شنیده ایم و امروز آنها طبل تو خالی شده اند و مردم ایران اسلامی در سایه اطاعت از ولی فقیه و در سایه وحدت و یکدلی از آرمان ها و ارزشهای انقلاب دفاع خواهند کرد.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهارکرد: کسانی که کنگره آمریکا روی  آنها حساب باز کرده همان وهابیت و تکفیری های هستند که  جایگاهی در ایران اسلامی  ندارند وهمان تفکیری هایی که در سوریه ، عراق ، یمن و در کشورهای اسلامی تلاش های بیهوده ای انجام می دهند .

 

فضلی افزود: بدون شک این اولین بار نیست که چنین اخبار و مصوباتی از گنگره آمریکا شنیده می شودو قطعا هیچ تاثیری در اراده این ملت نخواهد داشت و امروز فرزندان امت اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب مقتدرانه ایستاده اند.

 

وی درادامه با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه گفت:کاندیداها به تکلیف اسلامی و ولایی و نیز پاسداری از حرمت خون شهداء عنایت ویژه ای داشته باشند تا حضور مقتدرانه را در عرصه انتخابات شاهد باشیم.

 

فضلی افزود:این ملت همیشه  ثابت کردندکه از دین خدا حمایت می کنند و با بصیرت و با هوشمندی مثل گذشته در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها