نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. شهريور 1393 - 9:57
شهردار دوگنبدان با اشاره به افتتاح پارک کودک میدان فردوسی گچساران، از افتتاح بیش از 10 پارک طی چند ماه آینده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،اردوان زینل‌زاده عصر امروز در جمع مسئولان استانی، محلی و خبرنگاران این شهرستان در حاشیه افتتاح پارک کودک میدان فردوسی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی گچساران و گرمسیری بودن این شهرستان احداث و ایجاد پارک و بوستان‌های تفریحی با تعبیه فضاهای سبز لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

 

وی افزود: در بسیاری از مواقع مشاهده می‌شود پارک‌های نیمه‌تمام نیز در طول ساعاتی از شب با وجود عدم روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که این امر نشان از نیاز مردم این شهرستان به فضاهای سبز برای فرار از وضعیت جوی این شهرستان است.

 

شهردار دوگنبدان در ادامه با اشاره به افتتاح پارک میدان فردوسی گچساران گفت: پارک میدان فردوسی گچساران پارکی تفریحی بوده که در آن تجهیزات و لوازم سرگرمی برای استفاده کودکان نصب شده است.

زینل‌زاده ابراز کرد: این پارک با مساحتی افزون بر 7 ‌هزار متر مربع دارای فضای سبزی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع بوده و دیگر فضای این پارک را نیز پیاده‌روها، وسایل استراحت و استفاده بزرگسالان همچنین تجهیزات سرگرمی کودکان تشکیل می‌دهد.

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی و گرمسیری بودن گچساران طی یک‌ماه آینده چهار پارک دیگر نیز در این شهرستان نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

زینل‌زاده با بیان این‌که مردم در حوزه‌های مختلف شهری خواهان ایجاد فضاهای سبز و پارک هستند، خاطرنشان کرد: طی ماه‌های آینده نیز پارک‌های بیشتری در گچساران و در نقاط مختلف این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی از پروژه سیل بند کارکنان دولت در گچساران گفت: این پروژه با حضور مسئولان استانی و محلی در محل کارکنان کلنگ‌زنی شده که اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال برای احداث آن پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت