نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. مرداد 1393 - 13:53
آتش سوزی منطقه گردشگری قلات روستای گناوه از توابع شهرستان گچساران با تلاش بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسین (ع)این روستا مهار شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروزدر گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به مهار آتش سوزی منطقه گردشگری قلات گناوه، اظهارکرد:با تلاش نیروهای بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع)روستای گناوه آتش سوزی در منطقه گردشگری قلات این روستا مهار شده است و بسیجیان برای خاموش کردن کامل آتش در منطقه حضور دارند.

 

وی افزود:به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و عدم دسترسی مناسب و دورافتادگی منطقه ممکن بود، عملیات اطفاء حریق ساعت‌ها و شاید روزها طول بکشد که این اقدام شجاعانه بسیجیان از این امر جلوگیری کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه با بیان اینکه این آتش سوزی از عصر دیروز آغاز شده بود،اظهارکرد:ازحضور به موقع  بسیجیان روستای گناوه و در  آن  شرایط سخت توام با  وزش  باد که عامل  پیشروی آتش را فراهم می ساخت، تقدیر و تشکر می نمایم.

 

گفتنی است منطقه زیبای گردشگری قلات روستای گناوه با داشتن اقلیم های متفاوت و مناطق زیستی متنوع جنگلی، چشم اندازها و مناظر متنوع طبیعی از مهمترین جاذبه های گردشگری گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

گلدون وبلاگی شماره12 استان منتشر شد؛ بهترین یادداشت های وبلاگی هم استانیهایمان را در لینک زیر ببینید http://harfenab.ir/index.php/pishnahad2/4450-12.html http://harfeto.ir/?q=node/32299 لطفا ما را در انتشار این مطلب یاری نمایید
فوری ؛ لطفا منتشر کنید تقاضای انتشار مطلب استیضاح فرجی دانا راه را بر دادگاه مهدی هاشمی شفاف ساخت / پسر بابا، بیا پیش بابا ! http://harfenab.ir/index.php/goldan2/4452-2014-08-21-09-38-54.html

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها