نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1393 - 3:19
- دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی در نامه ای به همه مدعیان دفاع از حقوق بشر و در حمایت از کودکان غزه خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کردند: آقای بان کی مون، سکوتت را بشکن و از ظلم اسرائیل نسبت به مردم و کودکان فلسطینی جلوگیری کن و این وظیفه اصلی شماست.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان دانش آموزی در این نامه آمده است: آموزش برای همه، بهداشت برای همه، صلح برای همه، امنیت برای همه، رفاه برای همه، عدالت برای همه، این است ماموریت اصلی سازمان ملل و تمامی سازمان های مدعی حقوق بشر، آری آنچه نام نیک برای روسای مجامع بین المللی به یادگار می گذارد تلاش آنان برای برابری و برادری همه انسانهاست.

نامه می افزاید: پس ای سازمان ملل، ای سازمان کنفراس اسلامی و ای دیده بان حقوق بشر تا دیر نشده برای برقراری صلح و امنیت در غزه تلاش کنید مگر نه این است که فلسفه وجودی شما خدمت به بشر است پس کجائید؟ آری آری کجائید؟

در این نامه دانش آموزان ایرانی چند سوال با عناوین چرا کشتار بی رحمانه کودکان فلسطینی را نمی بینید؟، چرا قتل عام زنان و مردان غیرنظامی و بی گناه شما را نمی آزارد؟، چرا صدای مظلومان بی دفاع غزه را نمی شنوید؟، چرا اسرائیل تا دندان مسلح را برای دفاع از خود محق می دانید ولی دفاع مردم غزه از خود را محکوم می کنید؟ و آیا این است عدالت، آیا این است صلح جهانی، آیا این است دهکده جهانی که مروج آن هستید؟، را مطرح کرده اند.

در ادامه این نامه آمده است: ما دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران خواهان مداخله فوری سازمان های بین المللی برای توقف تجاوز اسرائیل به مردم بی دفاع بویژه دانش آموزان مظلوم غزه هستیم صدای ما را بشنوید که اگر نشنوید یک روزی خواهد آمد که صدای کودکان شما شنیده نخواهد شد.

نامه یادآورشده است: بی تردید سکوت شما در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین روزی دامن فرزندان شما را هم خواهد گرفت.

 

 

 

انتهای پیام /* 

نظرات کاربران

تازه های سایت