نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1393 - 2:39
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به احتمال زیاد فرجی دانا با کارت قرمز نمایندگان رو‌به‌رو شده و استیضاح وی رای می‌آورد.

به گزارش آفتاب جنوب،

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار کرد: قرار است استیضاح وزیر علوم این هفته در مجلس مطرح شود که البته دلایل نمایندگان برای استیضاح متعدد است، از جمله این دلایل می‌توان انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها از بین گروه‌های با سابقه تندرو و برخی از عزل و نصب‌های وزیر از بین افراد حامی و باسابقه مشخص در فتنه 88 است که از مسئولیت‌های مهم ستادی وزارت خانه و یا مدیریت‌های میانه دانشگاه‌ها برگزیده شده‌اند.

وی با بیان اینکه باید وزیر علوم، برخی رفتارهای خود را تعدیل می کرد تا این شرایط به استیضاح منجر نمی‌شد، گفت: وزیر علوم از این جهت اشتباه کرد که با انتصاب برخی افراد سوء تفاهمات را نتوانست از بین ببرد و همچنان در این زمینه با مشکلات و نارسایی‌هایی رو‌به‌رو است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ما یک حرکت منطقی را از مراکز علمی و دانشگاهی انتظار داریم و تلاش و جدیدت بر این است که فضای آرامش بر محیط دانشگاه‌ها برگشته و زمینه یک حرکت عقلانی فراهم آید.

انتهای پیام/  آ

نظرات کاربران

تازه های سایت