نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1393 - 2:34
امام جمعه موقت تهران گفت: وظیفه مسئولان فرهنگی باید‌‌ همان باشد که در ۸ سال دفاع مقدس بوده است، باید تمام قد در برابر این شبیخون‌های فرهنگی قیام کنیم و در کنار هم باشیم تا هیچ‌گاه این هجمه‌ها ما را از یکدیگر جدا نسازد.

به گزارش آفتاب جنوب،

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، در پاسخ به این سئوال که مسئولان فرهنگی کشور به ویژه بسیجیان فرهنگی چه وظایفی در برابر هجمه‌های فرهنگی و فکری دارند، اظهار کرد: وظیفه مسئولان فرهنگی باید‌‌ همان باشد که در 8 سال دفاع مقدس بوده است، باید تمام قد در برابر این شبیخون‌های فرهنگی قیام کنیم و در کنار هم باشیم تا هیچ‌گاه این هجمه‌ها ما را از یکدیگر جدا نسازد.

وی افزود: قدم اول در این راه مراقبت و تقویت ایمان در قالب فردی و اجتماعی خودمان است، و در درجه بعد در سنگر دفاع و هجوم ظاهر شدن می‌تواند نقش بسزایی را در راهبرد فرهنگی کشور ایفا کند.

صدیقی بیان کرد: باید سدهای پولادین در برابر هجمه‌های فرهنگی و فکری ایجاد کرد، این امر تنها با همدلی مسئولان فرهنگی صورت می‌گیرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: در این راستا نیاز به برنامه ریزی‌ها و تشکل‌های مختلف و همچنین حضور دائمی مردم و مسئولان را در کنار هم و برای از بین بردن این هجمه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/ 

نظرات کاربران

تازه های سایت