نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1393 - 2:27
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اینک نظام اسلامی در مسیر مهار تورم و کاهش تحریم های به وجود آمده در حال جراحی اقتصاد کشور بوده و اراده مدیران کشور بر کاهش آثار اقتصادی تحریم ها استوار است.

به گزارش آفتاب جنوب،

مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به عملکرد دولت یازدهم درباره مهار تورم و کاهش آثار تحریم های به وجود آمده اظهار کرد: دولت برای کاهش تورم و تحریم های به وجود آمده شبانه روز تلاش می کند و سعی در حل این مسئله دارد.

وی گفت: دولت مردان برای پیروزی در نبرد با آمریکای جنایت کار نیز با کمک نمایندگان مجلس سعی می کنند تا در عرصه دیپلماسی خارجی نیز به پیروزی دست یابد.

عیسی زاده افزود: با استقامت در برابر مشکلات اقتصادی و مسائل تهدید آمیز کشوری امیدواریم در نیم سال دوم امسال بخشی از این بحران حل شود.

 نماینده مجلس میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دهه نخست انقلاب تا کنون کشورهای غربی و آمریکا بر علیه ایران اقدامات بسیاری انجام داده اند تا حقوق هسته ای مردم ایران را متوقف کنند اما به پشتوانه جایگاه مردمی نظام اسلامی نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

وی گفت: با مشارکت و درک مردم فهیم و انقلابی ایران در موضوع حقوق هسته ای نه تنها این حق توقف نمی یابد بلکه در برابر مشکلات اقتصادی و تحریم ها نیز ایستادگی کرده و یقینا به موفقیت دست می یابیم.

عیسی زاده با اشاره به چگونگی حل این بحران افزود: با برقراری ارتباطی دوستانه با کشورهای همسایه تئوری مضحک فلج کردن اقتصادی ایران نیز غیر ممکن می شود چراکه موقعیت استراتژیک ایران آن چنان است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت