نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. خرداد 1402 - 14:35
امروز بار دیگر عطر صحن و سرای شمس‌الشموس حضرت امام رضا علیه‌السلام در گچساران پیچید و نوای سلام‌وصلوات در این شهرستان تا بارگاه حرمش پر کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سفیران امام مهربانی در ادامه برنامه‌های جشنواره «زیر سایه خورشید» طی مراسمی مورد استقبال باشکوه محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام در گچساران قرار گرفتند.

عشق به امام رضا علیه‌السلام در دل‌وجان مردم دیار نفت‌خیز گچساران ریشه دوانده و پرچم بارگاهش در مکان‌های مختلف این شهرستان شور و حالی وصف‌ناشدنی ایجاد کرد.

حضور در گلزار مطهر شهید گمنام دهستان لیشتر، حضور در کمپ ترک اعتیاد، حضور در کارگاه مرکزی شرکت نفت و گاز گچساران و دیدار با کارگران و کارکنان این شرکت، حضور در زندان گچساران و حضور در جمع کارکنان سپاه ناحیه گچساران ازجمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان بود که جسم و جان مردمان این دیار را جلا بخشیدند.

غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت نفت وگاز گچساران در دیدار با خدام حرم رضوی هم گفت: امروز سعادت بزرگی نصیب کارکنان شرکت نفت گچساران شد و پرچم متبرک حرم آقا ثامن الحجج علیه‌السلام با حضور خادمان رضوی به کارگاه مرکزی این شرکت آمد درحالی که ۸۵ درصد از عزیزان مشغول در این کارگاه از قشر کارگر هستند.

وی افزود: ما همه ایرانی ها و مسلمانان افتخار داریم که خادم و نوکر ولایت باشیم و قطعا می دانیم اگر این توفیق نصیب کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران شد، حتماً یک عمل صالح و درست انجام داده اند که این بسترارزشمند نیز فراهم شد.

کمالی تصریح کرد: مطمئن هستیم به برکت حضور خادمان حرم رضوی و حتماً خداوند توفیقات بزرگتری را نصیب همه ماخواهد کرد و اما آن امری که ما را رهنمون به اهداف مان می کند تنها توکل به خداوند متعال و توسل به امامان معصوم علیهم السلام خواهد بود.

وی افزود: امروز این سعادتی که نصیب ما شد بیانگر این است که توفیق زیارت امام رضا علیه‌السلام را داشتیم و خداوند نیز قبول بفرمایند و همه ما را یاری کند تا به بهترین شکل ممکن به مردم این منطقه خدمت کنیم و ان‌شاءالله در آینده نیز توفیقات بیشتری نصیب این منطقه شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: خواهش ما از خادمان بارگاه مطهر رضوی این است که سلام همه ما کارکنان شرکت نفت را به آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام برسانند و حتماً ما را از دعای خیرشان هم بی‌نصیب نگذارید.

از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان گچساران، حضور در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام، دیدار با مردم روستاهای امامزاده جعفر و تلخاب شیرین، آیین پرچم گردانی در مرکز شهر و نیز شرکت در جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام در بوستان شهدای گمنام خواهد بود. پایان‌بخش سفر خادمین حرم رضوی نیز صبح سه‌شنبه حضور در بیمارستان بی‌بی حکیمه و عیادت از بیماران است.

گفتنی است کاروان خدام آستان قدس رضوی در این برنامه‌ها توزیع بسته‌های متبرک حضرت در فضایی معنوی، همراه با مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه‌السلام و توسل به حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام را داشتند و خادمین از صمیم قلب برای شفای بیماران و رفع مشکلات مسلمانان دعا کردند.

همزمان با دهه کرامت پرچم مطهر حرم رضوی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد به اهتزاز درآمده است.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها