نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مرداد 1397 - 21:01
امروز با دیگر عطر صحن و سرای شمس‌الشموس حضرت امام رضا علیه السلام درگچساران پیچید و نوای سلام و صلوات در این شهرستان تا بارگاه حرمش پر کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کاروان خدام رضوی عصرامروز واردشهرستان گچساران شدند که پس از حضور درگلزارشهدای روستای پادوک خیرآباد ،در میان جمع کثیری از مردم و عاشقان حرم رضوی در روستای اسلام آبادلیشتر این شهرستان مورد استقبال قرارگرفتند.

خدام رضوی با مدیحه‌سرایی و اهتزاز پرچم سبز حرم مطهر هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت و شهروندان گچسارانی نیز با سوز و نیازی خالصانه به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها رفتند.

از دیگر برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان گچساران، عیادت از بیماران بیمارستان شهیدرجایی، حضور در همایش خردسالان قرآنی ،هنری و ورزشی، حضور در جمع خانواده های جانباختگان سانحه اتوبوس زائرین حرم امام رضا(ع)،حضور دربرنامه معنوی سه شنبه های مهدوی(عج)و نیزحضور در منزل مرحوم حجت الاسلام پرویزخواجه زاده بود.

اجرای جشن های مردمی زیر سایه خورشید و درشب میلاد ثامن الحجج علیه السلام با حضور خادمین حرم رضوی درگچساران از دیگر برنامه های این کاروان خواهد بود تا ارادتمندان بارگاه رضوی هرچند از مسافت دور، اما با دل های مشتاق و چشمانی پر ذوق سلامی را راهی گنبد و بارگاه منور رضوی کنند

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها