نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. تير 1400 - 14:59
حجت الاسلام حجازی گفت:مردم از سیاسی بازی و جناح بازی خسته شده اند، و انتظار دارند که مشکلاتشان نیز هرچه سریعترمرتفع شود،بنابراین از اعضای شورای شهر نیز توقع این است که با کار جهادی و انقلابی گری آستین همت را بالا بزنید و به جنگ با مشکلات بروید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرگچساران پیش از ظهر امروز با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

غلامرضا شکوهی پور،عضو شورای ششم شهر گچساران در این دیدار در ابتدا به معرفی اعضای شورای جدید پرداخت و گفت:امروز خدمت رسیده ایم که از رهنمودهای حضرتعالی بهره ببریم و دعا کنید که آخر دوره ششم همراه با تبریکات باشد و با شایستگی بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

وی افزود:امیدواریم درشورای دوره ششم بتوانیم آنگونه که شایسته مردم و نظام جمهوری اسلامی است ،خدمتگزار خوبی برای مردم و انقلاب باشیم.

حجت الاسلام حجازی ،امام جمعه گچساران در این آیین نیز افزود:ایام بسیار حساس انتخابات را پشت سر گزاشتیم و بازهم پیروزی بزرگ ملت بصیر ، انقلابی و مومن ایران اسلامی بر جبهه کفر و استکبار جهانی نیزرقم خورد که امیدوارم خداوند متعال به حرمت ائمه اطهار علیهم السلام توفیق عنایت فرمایند که منتخبین مردم، چه در شورای هر و روستا، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در ریاست جمهوری بتوانند رضایت امام زمان(عج) را جلب کنند و نیز صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کنند.

وی افزود:این هفته در مناسبت های هفته قوه قضاییه و نیز گرامیداشت حماسه پد خندق قرار داریم، که به روح شهدای پدخندق ، شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران باوفای حضرت امام(ره) نیز درود می فرستیم و برای همه شما عزیزان آرزوی بهروزی و موفقیت دارم و امیدوارم که سربلندی و توفیق روافزون نصیب تان شود و  نیز عاقبت بخیر شوید.

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد:درقرآن کریم آیاتی وجود دارد که  مشکلات مردم را ناشی از بروز برخی خیانت ها برمی شمارد، چرا که اگر مردم ایمان آوردند که عالم هم خالقی دارد و این عالم حادث است و آن خالق نیز بازخواست می کند،و در نتیجه اگر انسان هم ایمان وتقوا داشته باشد و دستورات الهی را با شایستگی اجرا کنندپس دراین هنگام از آسمان و زمین برکت می بارد.

وی ادامه داد:اما چرا امروز این مشکلات پیدا می شود مربوط به عدم ایمان و تقوا است، خداوند به حضرت موسی فرمودند که اگر به بندگان من خدمت کردی و گره از کار بندگان من باز کردی،آنوقت پاداش خواهی گرفت،پس عزیزان بدانید که فردای قیامت از باند،جناح سیاسی،طایفه،حزب و ...سوال نمی کنند که اگر در رفتار و عملکردتان طبق دستورات الهی عمل کردید هم در دنیا و هم در آخرت سربلند و با آبرو خواهید بود.

امام جمعه گچساران در ادامه نیز تصریح کرد:باید تلاش کنید که در خدمت مردم باشید،خداوندبه واسطه مردم به شما آبرو و توفیق داده است، پس آگاه باشید که در آزمون الهی قرار گرفته اید و زمینه خدمتگزاری به مردم برای شما نیز فراهم شده است که این جایگاه نیز بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام حجازی افزود:مردم از سیاسی بازی و جناح بازی خسته شده اند، و انتظار دارند که مشکلاتشان نیز هرچه سریعترمرتفع شود،بنابراین از اعضای شورای شهر و همه عزیزان نیز توقع این است که با کار جهادی و انقلابی گری آستین همت را بالا بزنید و به جنگ با مشکلات بروید.

وی افزود:اعضای محترم شورای شهر تلاش کنند تا اخلاق ،روحیه جهادی، و نیز روحیه انقلابی به جامعه تزریق شود، اولویت تان حل مشکلات مردم و شهرستان باشد، کسی به فکر انتقام گیری نباشد و عمر چهارساله شورا را خالصانه و صادقانه صرف خدمت به مردم و جامعه کنید.

امالم جمعه گچساران بیان کرد:بنابراین،این گوی و این هم میدان، خداوند توفیقی به شما داد که درقبالش نیز از شما بندگی و خدمتگزاری می خواهد، امروز نوبت حل مشکلات مردم است،نوبت اجرای عدالت و تلاش برای رفع بیکاری جوانان شهر است.

وی درادامه افزود: وضعیت امروز جامعه ما از بعد معیشتی و اقتصادی محصول برخی ندانم کاری هاست،هرچند باید تلاش کنیم که شهری دینی و مذهبی داشته باشیم و زمینه رشد اخلاقی جامعه را باید فراهم کرد؛هرچند توجه به حقوق مردم بسیار حائز اهمیت است.

 امام جمعه گچساران گفت:دشمنان تلاش می کنند که نظام جمهوری اسلامی موفق نباشد و مردم را از نظام دلسرد کند، هرچند معتقدیم که باید با دشمن نیز دشمنی کرد، و بسا شایسته است متحد و همدل با رعایت قانون و اجرای عدالت برای حل مشکلات مردم گام بردارید.

سید محمد طاهری دیگر عضو شورای شهر گچساران در این آیین گفت:درانتخابات علی رغم فتنه های دشمنان، مشارکت خوبی نیز صورت گرفت، بحث این است که همه متفق القول برای خدمت صادقانه به مردم هستیم، هرچند اعضای شورای شهر دوره ششم ازهر نظری که نگاه می کنیم پسندیده هستند و دغدغه و هم و غم همه ما نیز رفع مشکلات مردم در راستای رضایت پروردگار است.

وی افزود:به خوبی واقف هستیم که در انجام ماموریت حساس و مهم اعضای شورای شهر در راستای خدمت به مردم، بدون همکاری و همیاری مسئولین و مردم توفیقاتی نیز حاصل نخواهد شد،و لذا تقاضا داریم که در این رهگذر نیز همه عزیزان ما را یاری کنند.

.انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها