نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1399 - 18:52
رشید مظاهری که در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ با پیراهن ذوب‌آهن ایران به میدان می‌رفت، با رای کاربران سایت AFC به عنوان بهترین دروازه‌بان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هفته گذشته(14اردیبهشت ماه) یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین سنگربان سال 2016 را با رأی مخاطبان خود انتخاب کند که رشید مظاهری، سنگربان سابق ذوب‌آهن و حال حاضر تراکتور سازی تبریز در این لیست جای گرفته بود که در سال 2016، در 8 بازی آمار 5 گل خورده و 5 کلین‌شیت را برجای گذاشت.

هرچند سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره مظاهری نوشته بود که ذوب‌آهن مستحکم‌ترین خط دفاع را در مرحله گروهی داشت و در شش بازی تنها دو گل خورد، این عملکرد بیشتر به‌خاطر نمایش چشمگیر محمدرشید مظاهری در دروازه ذوب‌آهن بود. کسی که یک دروازه‌بان برجسته در مرحله نخست مسابقات بود.

خالد عیسی از العین امارات، ایگناتی نستروف از لوکوموتیو ازبکستان، شوساکو نیشیکاوا از اوراوارد دایموندز ژاپن و ودران جانجتویچ از اف‌سی سیدنی استرالیا، سایر نامزدهای عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 بودند.

این درحالی است که با پایان یافتن این نظر سنجی رشید مظاهری دروازه بان گچسارانی حال حاضر تراکتورسازان که در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ با پیراهن ذوب‌آهن ایران به میدان می‌رفت، با رای 64 درصدی کاربران سایت AFC به عنوان بهترین دروازه‌بان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها