نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. ارديبهشت 1399 - 14:38
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قصد دارد تیم منتخب چهار سال اخیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به انتخاب کاربران انتخاب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روزگذشته یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین سنگربان سال 2016 را با رأی مخاطبان خود انتخاب کند که رشید مظاهری، سنگربان سابق ذوب‌آهن و حال حاضر تراکتور سازی تبریز در این لیست جای گرفته است که در سال 2016، در 8 بازی آمار 5 گل خورده و 5 کلین‌شیت را برجای گذاشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره مظاهری نوشته است: همراه با لخویا که اکنون الدحیل نامیده می‌شود، ذوب‌آهن مستحکم‌ترین خط دفاع را در مرحله گروهی داشت و در شش بازی تنها دو گل خورد، این عملکرد بیشتر به‌خاطر نمایش چشمگیر محمدرشید مظاهری در دروازه ذوب‌آهن بود. کسی که یک دروازه‌بان برجسته در مرحله نخست مسابقات بود.

خالد عیسی از العین امارات، ایگناتی نستروف از لوکوموتیو ازبکستان، شوساکو نیشیکاوا از اوراوارد دایموندز ژاپن و ودران جانجتویچ از اف‌سی سیدنی استرالیا، سایر نامزدهای عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 هستند.

محمدرشید مظاهری دروازه بان گچسارانی تیم ملی و تیم تراکتور سازی تبریز،تاکنون در این نظرسنجی که در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است از سایر رقیبان خود پیشی گرفته است .


اگرچه مردم کشور عزیزمان ایران و هم استانی ها و همشهری های محمدرشید مظاهری قطعا در این رویداد بزرگ تاریخی فرزند خود را تنها نخواهند گذاشت و با مراجعه به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نظرسنجی به این جوان آینده دار فوتبال ایران و آسیا رای خواهند داد.

برای شرکت در این نظرسنجی، "اینجا "را کلیک کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها