نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1398 - 17:26
به همت بسیج سازندگی گچساران صورت گرفت؛
اهدای 11 سری جهیزیه به زوج‌های محروم گچسارانی+تصاویر
مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران گفت:11 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری،به همت بسیج سازندگی ناحیه گچساران ،قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و نیز آستان قدس رضوی به نوعروسان محروم گچسارانی اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ دوم فردین خلیلی ،مسئول  بسیج سازندگی ناحیه گچساران در این خصوص گفت:بسیج سازندگی بر خود لازم می‌داند همانگونه که در مسائل عمرانی،فرهنگی ، اجتماعی و دیگر مسائل ورود پیدا می‌کند در بحث معیشت محرومین و مستضعفین نیز ورود پیدا کرده تا بتواند به روش های مختلف در تامین بخشی از معیشت مردم محروم جامعه اقداماتی شایسته را هم انجام دهد.

وی افزود:هرچند باید به این نکته هم توجه داشت که دشمن امروز معیشت مردم را هدف قرار داده است و با ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور بسیاری از مردم نیز در تنگنا قرار دارند که می‌طلبد با روحیه جهادی و ظرفیتی که در سپاه و بسیج وجود دارد از این میدان سخت نیز سربلند بیرون بیاییم و همچون گذشته دشمن را مایوس و نا امید کنیم.

خلیلی در ادامه تصریح کرد:سپاه و بسیج خود را خادم مردم می داند و در همین راستا 11سری جهیزیه‌ کامل بین زوج‌های جوان کم برخوردار این شهرستان که به دلیل مشکلات مالی مدت‌ها در دوران عقد بوده‌اند،توزیع شد.

وی افزود:ارزش هر سری جهیزیه120میلیون ریال است که اهدایی مقام معظم رهبری ، بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران ،قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و نیز آستان قدس رضوی است که بین زوج‌های جوان این شهرستان توزیع شد.

خلیلی بیان کرد: یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، جاروبرقی، سرویس تفلون، سرویس چینی، اتو ، ساعت، سرویس قاشق چنگال، ماشین لباسشویی ، پتو و کیف محصولات فرهنگی از جمله این اقلام اهدایی بوده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها