نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1401 - 7:03
به همت بسیج سازندگی انجام گرفت؛
اهدای ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:15 سری جهیزیه به همت بسیج سازندگی این شهرستان، به نوعروسان محروم گچسارانی اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید حمزه محقق زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری در این خصوص گفت: حقیقت امر این است که سپاه و بسیج خود را خادم مردم می‌داند اگرچه باید به این نکته هم توجه داشت که دشمن امروز معیشت مردم را هدف قرار داده است و با ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور بسیاری از مردم نیز در تنگنا قرار دارند که می‌طلبد باروحیه جهادی و ظرفیتی که در سپاه و بسیج وجود دارد از این میدان سخت نیز سربلند بیرون بیاییم و همچون گذشته دشمن را مأیوس و ناامید کنیم.

وی افزود: بنابراین بسیج سازندگی بر خود لازم می‌داند همان‌گونه که در مسائل عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی و دیگر مسائل ورود پیدا می‌کند در بحث معیشت محرومین و مستضعفین نیز ورود پیداکرده تا بتواند به روش‌های مختلف در تأمین بخشی از معیشت مردم محروم جامعه اقداماتی شایسته را هم انجام دهد.

سرهنگ محقق زاده تصریح کرد: در همین راستا امروز نیز ۱۵ سری جهیزیه در قالب طرح پیوند آسمانی به همت و پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران و گروه جهادی شهید «امرالله حیدری» این شهرستان به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود: اقلامی همچون اجاق‌گاز، جاروبرقی، فرش، ظروف تفلون و پتو هر سری به مبلغ 17 میلیون تومان به نوعروسان اهدا شد.

وی گفت: باهدف گسترش سنت حسنه ازدواج تلاش می‌شود که با کمک گروه‌های جهادی بسیج، نهادهای مردم‌نهاد و خیرین شاهد استمرار چنین برنامه‌هایی باشیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها