نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. تير 1400 - 11:18
ضعف بنیه مالی، سوء مدیریت و عدم حمایت مسئولین ، بی ثباتی در کادر فنی، جوانی و بی تجربگی بازیکنان و دیگر مسائل از جمله مشکلاتی بود که این تیم را به ورطه سقوط کشاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، روزگذشته نیز پرونده رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال با برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم و پایانی این رقابت ها بسته شد و تیم نفت وگاز گچساران به عنوان تنها نماینده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها، با نشان دادن عملکردی ضعیف و قعرنشینی چندین هفته ای در جدول گروه اول، سرانجام به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

ماحصل انجام 26 بازی تیم نفت وگاز گچساران در این رقابت ها کسب تنها چهار پیروزی، 14 شکست و هشت مساوی بود تا این تیم نتواند با تغییرات فراوانی که نیم فصل دوم در کادر فنی انجام داده بود، بازهم در لیگ دسته دوم ماندگار شود.

نفتی های گچساران هرچند باهدایت "جهانبخش جعفری" اولین بازی فصل را با برد آغاز کردند که خود باعث امیدواری بیشتر در مسابقات می شد و به رویای مدیران باشگاه و هواداران برای بقا در لیگ دو هم رنگ واقعیت بخشید، اما در ادامه مشکلات زیادی دامنگیرش شد و روزبروز ضعیف و ضعیف تر شد.

اما نیم فصل دوم با وجود تغییرات کادر فنی برای نفتی ها خوب شروع نشد و کسب نتایج ضعیف حتی در دیدارهای خانگی، شرایط را برای نفت وگازگچساران سخت تر کرد و حتی  "اصغرطالب نسب" و بازیکنانش جایگاه بهتری نسبت به ته جدول هم نصیبشان نشد.

بنابراین،می توان گفت که ضعف بنیه مالی، سوء مدیریت و عدم حمایت مسئولین ، بی ثباتی در کادر فنی، جوانی و بی تجربگی بازیکنان و دیگر مسائل از جمله مشکلاتی بود که این تیم را به ورطه سقوط کشاند.

اگرچه فارغ از نگاه مدیریتی که تلاش کرده کارنامه ای قابل قبول از خود به جای بگذارد ،عده ای خاص هم تنها به دنبال منافع شخصی و تعیین خط و مسیر تیم نفت و گاز در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های خود بوده و در این مسیر قطعا نقش این افراد در ایجاد تنش و چالش ها بسیار محسوس است. 

با این وجود،سقوط تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به لیگ دسته سوم خبر ناگواری برای فوتبال دوستان بود، انتظار به حق جامعه ورزش به خصوص هواداران و علاقه‌مندان به رشته فوتبال از متولیان امر این است که با بررسی نقاط ضعف و قوت و با تلاش مضاعف ، آبرومند و صادقانه برای رسیدن به جایگاه واقعی ورزش دراین شهرستان اقدام کنند.

بنابراین در پایان تصمیماتی که مدیران باشگاه برای موفقیت تیم درنظر خواهند گرفت هرچه که باشد مورد احترام کارشناسان ، اهالی رسانه و هواداران است و موفقیت تیم های ورزشی خصوصا فوتبال آرزوی قلبی همه مردم این شهر است اما تحلیل دقیق نقاط ضعف و قوت تیم ، عوامل حاشیه پرداز ، کارشکنان، دلسوزان، هواداران همگی از مسائلی است که برای ترسیم یک نقشه راه جدید در ورزش گچساران موثر و حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها