نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. دى 1397 - 10:13
تیم‌های پزشکی به مناطق محروم گچساران عزیمت می کنندتا با ارائه خدمات درمانی رایگان سلامتی را به مردمان این دیارمحروم هدیه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یکی از برنامه‌های جهادی بسیج سازندگی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند، این بار نیزبه همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان گچساران، پزشکان جهادگر به منطقه محروم روستای "بی بی جان آباد" اعزام شدند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

سرهنگ دوم فردین خلیلی،مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران در این خصوص گفت:در این اعزام پزشک متخصص و عمومی، ماما، پرستار، کارشناس بهداشت و دندان‌پزشک با تجهیزات لازم حضور داشتند و خدمات درمانی مختلفی به مردم این منطقه ارائه شد.

وی افزود:باید توجه داشت که در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار علاوه برحضور تیم های جهادی در عرصه های عمرانی ، آبادانی و فرهنگی، تیم‌های جهادی پزشکی که متشکل از پزشک متخصص، عمومی، ماما، دندانپزشک، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت و تغذیه و داروخانه همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات به مناطق محروم نیز اعزام خواهندشد.

خلیلی تصریح کرد:خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت از اهداف اصلی برنامه‌های پیش رو بسیج جامعه پزشکی است که از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است که با برنامه ریزی انجام شده در طول فواصل مختلف اجرایی خواهد شد.

وی افزود:در این اعزام ها در بخش‌های تخصصی، عمومی، مامایی، بهداشتی و مشاوره ارائه خدمت می شود وخدماتی که در این اعزام ها ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی و متخصص،خدمات دندانپزشکی، تست قند خون و فشار خون و... به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران درادامه با اشاره به اهداف برگزاری این اردوهای جهادی افزود: سپاه و بسیج همواره در کنار محرومین و مردم بوده وتاکنون فعالیت‌های عمرانی،آبادانی،فرهنگی ،بهداشتی و درمانی خوبی توسط جهادگران بسیجی درمناطق محروم این شهرستان انجام داده است که اجرای این برنامه‌ها تدبیر حسنه‌ای است که باعث افزایش امید در جامعه بویژه مردم محروم منطقه خواهد شد.

گفتنی است در این اردوی جهادی بیش از 150نفر از بیماران ویزیت شدند و خدمات پزشکی رایگان نیز دریافت کردند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها