نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1397 - 14:17
صبح امروز در نشست شورای اداری گچساران مراسم تکریم و معارفه دو مدیر میراث فرهنگی و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان گچساران با حضور مسئولین این شهرستان و همچنین مدیرکل میراث فرهنگی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

این نشست همچنین مراسم معارفه قاسم پرویزی به عنوان رئیس جدید اداره کار گچساران بود که جایگزین بیژن مهدی پور در این سمت شد.

گفتنی است پرویزی از کارکنان اداره کار گچساران است که پیش از این کارشناس تعاون بود.

تکریم و معارفه دوم دیگری نیز در این نشست برگزار شد که قبادی از اداره کل استان به جای هومن عنایی به عنوان رئیس جدید اداره میراث فرهنگی گچساران منصوب شد.

در این جلسه دو معلول به مناسبت روز جهانی معلولان به نمایندگی از معلولان گچساران حضور دارند که درباب مشکلات خود ایراد سخن کردند.

یکی از آن ها گفت: بزرگترین مشکل معلولین عدم شناخت و اگاهی از توانمندی و استعداد معلولان است که مشخص نیست به چه دلایلی کم اهمیت جلوه کرده است و با این همه رسانه و خبرگزاری ها همچنان مغفول مانده و بی توجهی شده است، جامعه باید شناخت کامل و جامعی نسبت به معلول داشته باشد تا مشکلاتشان برطرف شود.

وی افزود: چرا در چند سال گذشته آزمون استخدامی برای معلولان نداشته ایم، بسیاری از معلولان توانایی کار در بسیاری از ادارات را دارند و در این خصوص شکوه و گلایه ای نسبت به مسئولین استان وجود دارد، مسئولین میراث فرهنگی هم می توانند از محصولات و تولیدات دستی معلولان حمایت کنند.

این فرد در ادامه گفت: بحث دیگر ساماندهی ادارات برای رفت و امد معلولان است که در برخی ادارات مناسب سازی خوبی برای تردد معلولان صورت نگرفته است.

فرماندار گچساران نیز گفت: بحث برگزاری بزرگداشت چهلمین سال انقلاب ارتباطی با برنامه های دهه فجر ندارد و امسال باید باشکوه برگزار شود و هر اداره و کارگروهی موظف به انجام این مهم است، هر اداره ای خدماتش را در دوره انقلاب و درمقایسه با دوران قبل از انقلاب به صورت یک جدول تنظیم کند و در جلوی هر اداره ای بنر شود و در معرض دید عموم قرار بگیرد.
رحیمی بیان کرد: برنامه ستاد باید الان شروع شده باشد و نباید منتظر دهه فجر بود و برنامه های چهلمین سالگرد هر اداره ای باید مستند کار کند، باید خدمات نظام و انقلاب اسلامی را به مردم و به خصوص نسل های جوان و نوجوان بازگو کرد و در این زمینه روشنگری و تبیین شود.

وی افزود: با توجه به هفته پژوهش نمایشگاهی برای عرضه تولیدات بچه های این شهرستان چه دانش اموز و چه دانشجویان و نخبگان برپا خواهد شد تا دستاوردهای این عزیزان در معرض دید عموم قرار بگیرد.

رحیمی به مراسم تکریم و معارفه اشاره کرد و گفت: به هر حال بحث تغییر و جابجایی مرسوم است و به کار بردن واژه عزل و برکناری به جای تکریم و معارفه که در برخی رسانه ها انعکاس داده می شود صحیح نیست، پست و مقام نه ماندنی است و نه ارث و میراثی است، بلکه امانتی بود که بعد از مدتی باید به دیگری سپرده شود.

وی افزود: اقای عنایی به استان خواهند رفت و فردی که جای وی خواهد امد از اداره کل میراث فرهنگی است، اقای مهدی پور نیز در اداره کار در این چند سال به عنوان سرپرست بودند و با جدیت کار را پیش می بردند و ۴سال با عزت مدیریت و کار کردند که ارزوی موفقیت برای وی را داریم.

فرماندار گچساران همچنین از تغییر و تحول در ادارات شهرستان در هفته های آینده خبر داد.

رحیمی از وضعیت میز خدمت دربرخی ادارات انتقاد کرد و گفت: گزارش میز خدمت را از ادارات می خواهم و برای گزارش عملکرد میزخدمت اخرین فرصت پایان آذرماه خواهد بود

فرماندار درادامه هم گفت: برای توسعه ورزش معلولان زمین چمنی را با این قشر اختصاص خواهیم داد.

 

تصاویر نشست شورای اداری و همچنین تکریم و معارفه روسای دو اداره شهرستان در ادامه امده است:

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها