نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1395 - 15:23
در رقابت های نونهالان ونوجوانان کشور/
گچساران قهرمان تنیس روی میز لیگ برتر شد
تیم نفت و گاز گچساران در پایان دور رفت مسابقات تنیس روی میز نونهالان ونوجوانان کشور قهرمان لیگ برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد حبیبی نژادرئیس امو ورزش نفت و گاز گچساران در مراسم پایانی این رقابت ها که با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، رئیس ورزش قهرمانی و جمعی از روسای این شرکت برگزارشد گفت: تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان نفت گچساران بدون باخت به عنوان تیم قهرمان در این رقابت ها معرفی شد.

وی تصریح کرد: در این دور از مسابقات شش تیم از شهر های گچساران، تهران ، قم اصفهان و مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند که در سه روز به میزبانی باشگاه نفت و گاز گچساران در سالن تنیس مجموعه آزادی به رقابت پرداختند.

حبیبی نژاد افزود: در این رقابت ها تیم های پاک نژاد اسپرت تهران، هیئت تنیس روی میز قم، مناطق نفتخیز جنوب و ذوب آهن اصفهان به ترتیب مقام های دو م تا پنجم را از آن خود کردند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارکرد : در این دور از رقا بت ها تیم ذوب آهن اصفهان که یکی از تیم های قدر در رشته تنیس روی میز بوده و سرمایه گذاری خوبی نیز در این رشته کرده به عنوان میزبان دور برگشت این رقابت ها معرفی شده است، نتوانست در حد و اندازه شایستگی های خود ظاهر شود و حریف بازیکنان پرانگیزه نفت گچساران شود.

وی در پایان از زحمات کادر فنی ، تدارکاتی وبازیکنان تیم تنیس روی میز نفت و گاز گچساران قدردانی و اظهار امیدواری کرد: با درخشش بازیکنان نفت گچساران دوربرگشت نیز با قهرمانی، عنوان اولی لیگ برتر ایران از آن تنیس روی میز نفت گچساران شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها