نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آذر 1393 - 12:00
در چارچوب رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر کشور تیم نوجوانان و نونهالان نفت و گاز گچساران به نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

به گزارش آفتاب جنوب ، رقابت های دور برگشت لیگ برتر نونهالان ونوجوانان پسر که از روز چهارشنبه در شهر ارومیه آغاز شده بود عصر پنجشنبه به پایان رسید و تیم آکادمی جمال ارومیه در مجموع دور رفت و برگشت قهرمان  و نفت و گاز گچساران نایب قهرمان شد.

 

دردور مقدماتی این رقابتها که در مهرماه انجام شد و  23 تیم در سه گروه هشت تیمی رقابت های خود را آغاز کردند. از هر گروه سه تیم جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر را کسب کرد.

 

رقابت های نهایی دور رفت ابتدای آذر ماه برگزار شد و 9 تیم شهرداری سنندج، شهرداری اراک الف و ب، هیئت قزوین، هیئت لرستان، آکادمی جمال ارومیه، نفت و گاز گچساران، مناطق نفت خیز جنوب و آرایشی وبهداشتی گلستان که جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر را کسب کرده بودند به میزبانی شهر سنندج به رقابت پرداختند.

 

در پایان دو رفت رقابت ها تیم آکادمی پینگ پنگ جمال ارومیه با کسب 16 امتیاز در صدر ایستاد . تیم نفت و گاز گچساران با 14 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم شهرداری اراک الف نیز با امتیاز مشابه 14 در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر قرار گرفت.

 

رقابت های دور برگشت از روز چهارشنبه در شهر ارومیه با سرداوری داریوش ضرغام پور آغاز شد. در دور برگشت تیم های هیئت لرستان و آرایشی بهداشتی گلستان از حضور در رقابت ها انصراف دادند و دیدارهای دور برگشت با حضور هفت تیم در شهر ارومیه برگزار شد.

 

در مجموع دور رفت و برگشت تیم آکادمی جمال ارومیه که صدر نشین دور رفت بود با اضافه کردن 11 امتیاز به اندوخته خود 27 امتیازی شد و عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد. نفت و گاز گچساران با اینکه در دور برگشت در صدر قرار داشت در مجموع دور رفت وبرگشت با 26 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم اراک الف با 24 امتیاز سوم شد.

 

جدول لیگ برتر نونهالان و نوجوانان در پایان دور رفت و برگشت به شرح زیر است:

  نام تیم     رفت    برگشت مجموع
1 آکادمی جمال ارومیه 16 11 27
2 نفت و گاز گچساران 14 12 26
3 شهرداری اراک الف 14 10 24
4 شهرداری سنندج 13 9 22
5 هیئت قزوین 11 7 18
6 شهرداری اراک ب 10 6 16
7 مناطق نفت خیز جنوب 8 8 16
8 هیئت لرستان 12   12
9 آرایشی بهداشتی گلستان 10   10

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
   
 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها