نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1394 - 10:17
خدمت به جوانان و محرومین، تلاش برای رفع مشکلات و بیکاری جوانان ،توجه به معیشت مردم،نفوذ ناپذیری در مقابل تهدیدات دشمنان، وعده و وعید ندادن های سرخرمن از جمله ویژگی های یک نماینده اصلح از دید جوانان گچسارانی است.

به گزارش آفتاب جنوب،انتخابات اسفند 94 چه انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و چه مجلس پنجم خبرگان رهبری اهمیت، جایگاه، حساسیت و تاثیر ویژه ای برای ملت، دولت و حاکمیت دارد به گونه ای که این انتخابات در سرنوشت  ملت تعیین کننده است.

                  
اهمیت انتخابات اسفند 94 در گچساران  نسبت به کشور اگر بیشتر نباشد کمتر هم نیست و بی شک نمایندگان منتخب مجلس دهم شورای اسلامی وظیفه ای بسیار سنگین و حساس نسبت به سایر ادوار مجلس دارند و قطعا باید نسبت به تک تک روزهای نمایندگی خود به مردم پاسخگو باشند.

 

هرچند که تا برگزاری انتخابات اسفندماه راه زیادی نمانده و هر آن کس که امسال شرایط رای دادن را در خود دید باید با تحقیق و بینش به انتخاب نماینده ای اصلح براید تا مجلسی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی داشته باشیم به همین بهانه به میان جوانان خوب گچسارانی آمدیم تانظرشان را در این خصوص جویا شویم.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

فرهاد این جوان گچسارانی با تاکید بر حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت:نقش مردم در انتخاب یک مجلس کارآمد و همسو با اصول امام راحل و انقلاب نقش مهم و تعیین کننده‌ای است و مردم باید در انتخاب نمایندگان دقت لازم را به خرج دهند.

 

وی افزود: به فرموده رهبر عزیز انقلاب اسلامی افرادی انتخاب شوند که به دین مردم، به انقلاب مردم، به دنیای مردم، به معیشت مردم، به آینده‌ مردم و به عزت مردم اهمیت دهند.

ایمان در ادامه در این خصوص اظهار کرد:انتخاب اصلح انتخابی است که بر اساس درک ما از شرایط و نیازهای روز جامعه نشأت می‌گیرد، یعنی اینکه ببینیم در شرایط کنونی چه شخصی می‌تواند پاسخگوی شرایط حال باشد.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

این جوان فنی کار در تنظیم موتور خودور ادامه داد:یکی از شاخص‌های مهم و تأثیرگذار این است که نماینده باید دارای موضع گیری روشن و واضح در مقابل دشمن باشد، یک نماینده باید در مقابل دشمن نترس و شجاع باشدودارای یک مواضع صریح و انقلابی که عزت ملی را حفظ کند نه مواضعی که دشمن را به نفوذ در انقلاب امیدوار کند.

 

درتکاپوی گزارش به سراغ یکی دیگر از جوانان گچسارانی رفتیم ؛عباس که شاغل در یک فروشگاه  قطعات یدکی خودرو است در خصوص انتخاب اصلح اینچنین بیان کرد: بایدهمه تلاش کنیم تا  یک مجلس قوی، قدرتمند، خوشفکر، اهل تدبیر و حکمت به وجود بیاید.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

وی افزود:یک نماینده مجلس باید مستقل تصمیم بگیرد، اگر جایی از دولت کم کاری مشاهده کرد، مطالبه‌گری کند و به دنبال احقاق حقوق مردم باشد نه اینکه چشم بر واقعیت‌ها ببندد و سکوت کند.

 

این جوان گچسارانی با تأکید بر ضرورت حضور گسترده آحاد ملت در انتخابات، تصریح کرد: یک نماینده مردمی باید علاوه‌بر مسائل کشور به دلیل انتخاب شدن از سوی مردم یک منطقه، برای پیگیری مشکلات و درخواست‌های حوزه انتخابیه خود و بخصوص قشر محروم نیز دغدغه داشته باشد.

 

درادامه به تعمیرگاه اتومبیل سید اسماعیل رفتیم با گرمی از ما استقبال کرد و نظرش را اینچنین بیان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی  تاکنون، انتخابات‌های زیادی در کشور برگزار شده است که مردم نقش اصلی را در تمام عرصه‌های آن ایفا نموده اند.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

وی افزود:به طور یقین پیروز انتخابات مردم خواهند بود و یک نماینده به هیچ وجه نباید به انگیزه دستیابی به قدرت،‌ ثروت و شهرت وارد مجلس شود؛مردم باید به کاندیدایی رای دهند که برنامه واقع بینانه داشته باشد و اولویت اولش سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم باشد.

 

امید یکی دیگر از جوانان گچسارانی است که معتقد است اگر در مجلس، نمایندگان مؤمن، بااخلاص و توانمند حضور داشته باشند، مجلس قادر خواهد بود بسیاری از گره‌ها و مشکلات جامعه را حل کند.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

وی گفت:در حقیقت  فردی شایستگی مردم در مجلس را دارد که دغدغه نظام، اسلام، ولایت و مردم را داشته باشدو به جهتی از دادن وعده و وعید های تو خالی و سرخرمن به مردم جلوگیری کند.

 

سعید و محمد دو جوانان پر انرژی و پرکار درمغازه تعویض روغنی خودور ضمن تاکید بر حضور پر شور مردم در انتخابات 7اسفندماه معتقدند:شهر ما با مشکل بیکاری،اعتیاد، مسکن و ازدواج جوانان مواجه است و یک نماینده مجلس باید با استفاده از این فرصت، برای حل این مشکلات راهکار ارائه دهد.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

آنها افزودند: یک نماینده اصلح و انقلابی باید خدمت صادقانه به مردم که تداوم و دوام نظام به وجود آنهاست را دنبال کند و با اجرای فرامین مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی، موانع تولید را بر کنار و بیکاری را ریشه کن نماید.

 

درادامه گزارش به یکی از فروشگاه های مواد غذایی رفتیم ؛مجید از جمله جوانان ورزشکار و علاقمند به مباحث سیاسی است ،وی در خصوص انتخاب یک نماینده انقلابی گفت:نگاه خطرناکی که امروزه بعضا در جامعه شاهد آن هستیم، این هست که برخی از دولتمردان و سیاسیون می‌گویند باید در مقابل دشمن کرنش کرد و به آن‌ها امتیاز داد تا از غضب آن‌ها کاسته شود، خب این نوع نگاه اگر در نمایندگان وجود داشته باشد آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌کندو دشمن را جری‌تر و گستاختر می‌کند.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

وی افزود: برخی صحبت از مجلس همسو و هم فکر با دولت را می‌کنند و به دنبال آن هستند، باید گفت که مجلس باید برای رفع موانع و مشکلات با دولت همراهی داشته باشد، به دولت کمک کند ولی اینکه نمایندگان مجلس دقبقاهمفکر با دولت باشند این باعث جلوگیری از مطالبه‌گری نمایندگان و عدم پیگیری حقوق مردم خواهد شد و بسیار آسیب زننده است.

 

مجید درادامه گفت:امیدوارم 7اسفندماه با حضور پرشکوه در پای صندوقهای رای و در نتیجه با انتخاب کاندیدای اصلح دشمنان نظام و انقلاب را مانند همیشه مایوس کنیم.

 

درادامه گزارش به سراغ کوروش رضایی خبرنگار خبرگزاری فارس رفتیم تا نظرش را در خصوص انتخاب اصلح جویا شویم، وی اظهارکرد: انتخابات همچون زرهی پولادین جلوی تیر‌ها و اهداف دشمن قرار می‌گیرد و موجب استحکام و نیرومندی هرچه بیشتر نظام خواهد شد و در واقع حضور پرشور و آگاهانه و با بصیرت مردم در عرصه انتخابات، دشمن را از طمع به این انقلاب مأیوس خواهد کرد.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

وی افزود:البته باید توجه داشت که دشمن بعد از اینکه از طراحی و نقشه شرکت نکردن مردم در انتخابات مأیوس شد به دنبال این است تا عوامل نفوذی و هم فکر خود را وارد عرصه انتخابات کند؛لذا باید مردم با بصیرت ایران اسلامی اجازه ندهند که دشمن به این هدف خود برسد، اگر نفوذی‌ها وارد مجلس شوند مثل موریانه از درون اصول و ارزش‌های نظام را از بین می‌برند و منحرف می‌کنند.

 

درادامه ستار آستا تصویر بردار پرتلاش صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی  به این انتخابات چشم دوخته اند بنابراین باید باحضور گسترده آحاد ملت و با انتخاب نمایندگان اصلح و انقلابی مجلس دهم را محکم ببندیم و اجازه نفوذ به دشمنان ندهیم.

 

گچسارانی ها کدام نماینده را به بهارستان می فرستند

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها