نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1394 - 17:50
به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)،بیش از 340 زائر گچسارانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه  ناحیه گچساران عصر امروز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با بیان اینکه ترویج اندیشه‌ها و تفکرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در حفظ دستاوردها و انتقال ارزش‌ های انقلاب به نسل آینده مؤثر باشد،گفت: 14 خرداد‌ماه یادآور وداع تلخ ملت ایران با معمار کبیر انقلاب اسلامی است  ومطالعه شخصیت والای امام خمینی(ره) بدلیل برخوردارى از معیارها و ملاک های یک انسان وارسته و صالح، بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه بزرگداشت حضرت امام (ره)نشانگر اعلام وفاداری مردم با آرمان‌های امام راحل است،افزود:امروزجنبش های مردمی و انقلاب های شکل گرفته در کشورهای مختلف جهان تحت تأثیر انقلاب اسلامی و در مسیر استکبار ستیزی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با  اشاره به اینکه  امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ،خون پاک شهداء و رشادتهای ایثارگران است، اظهارکرد:امروزحركت در مسير آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدرانقلاب اسلامی وظيفه تمامی آحاد جامعه و بویژه نسل جوان ماست.

 

انصاری با بیان اینکه انقلاب امام (ره) زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) است ،تاکید کرد: باید با برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ارتحال حضرت امام  (ره) اندیشه های والای ایشان را به نسل جوان منتقل کنیم.

 

فرمانده سپاه گچساران درادامه با اشاره به اعزام 340 زائر گچسارانی به حرم مطهر امام(ره) گفت:به مناسبت بیست و ششمین سالگرد رحلت حضرت امام (ره)، برنامه ‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در راستای تبیین و ترویج اندیشه‌های حضرت امام(ره) از جمله  توزیع بسته‌ های فرهنگی، برگزاری آیین های بزرگداشت و مسابقات مختلف و پذیرایی از زائران در حمایت از این کاروان برگزار خواهد شد.

 

این مسئول برگزاری برنامه های فرهنگی را از عوامل مهم و تاثیر گذار در تبیین اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب برشمرد و افزود:امیدواریم امسال با همدلی و وحدت مردم و مسئولان مراسم ارتحال حضرت امام (ره) باشكوه تر از سال های قبل برگزار شود.

 

کاروان امام

حرم مطهرامام

کاروان گچساران

پد خندق

گچساران

اتوبوس راهیان مرقد امام

اعزام کاروان حرم

جوانان گچسارانی

اعزام به حرم امام

کاروان مرقد امام گچساران

گچساران

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

این عزیزان چطوری اطلاع پیدا کردند چرا اطلاع رسانی نشده بود/ عجبا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها