نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. خرداد 1394 - 15:26
امام جمعه گچساران گفت:دولت و مسئولان زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را مهیا کنند تا از استعداد و توانایی جوان‌ها در جهت صحیح استفاده شود و جامعه‌ای سالم و به دور از انحرافات اخلاقی داشته باشیم.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران،با تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)،اظهار داشت: ما باید با رعایت اخلاق اسلامی و عدالت علوی زمینه ظهور امام عصر (عج) شریف را مهیا کنیم.

 

امام جمعه گچساران گفت: وظیفه منتظر امام زمان (عج) این است که مانند یک منتظر واقعی زندگی کند و با اعمال و رفتار صحیح خود امام زمان (عج) را از خود راضی نگه دارد.

 

وی بااشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: دلیرمردان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که برای دفاع از خاک و ناموس خود حتی از جان و مال خود می‌گذرند.

 

حجازی بابیان اینکه شاد بودن و شاد کردن برادر مؤمن سبب ثواب دنیوی و اخروی است،تصریح کرد: رعایت موازین اخلاقی در برگزاری جشن‌ها و اعیاد شعبانیه یک ضرورت است.

 

وی بااشاره به 5 خرداد ماه مصادف با نسیم مهر" روز حمایت از خانواده زندانیان"،عنوان کرد: مسلمان واقعی کسی است که از وضع همسایه و بستگان خود مطلع باشد و در جهت کمک به این افراد اقدام کند و حمایت از خانواده زندانیان در نبود این افراد نیز یک کار خیر و عام المنفعه است.

 

امام جمعه گچساران باتبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع)،بیان کرد: دولت و مسئولان زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را مهیا کنند تا از استعداد و توانایی جوان‌ها در جهت صحیح استفاده شود و جامعه‌ای سالم و به دور از انحرافات اخلاقی داشته باشیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها