نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. ارديبهشت 1394 - 10:43
حلقه های صالحین
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
حلقه های صالحین بستر دفاع از ارزشهای انقلاب است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:حلقه های صالحین بستر مناسبی برای پرورش استعداد و توانایی جوانان برای اداره آینده کشور است ویکی از خروجی های حلقه های صالحین باید پرورش جوانانی باشد که در مسیر ولایت از ارزش های انقلاب دفاع کنند.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز درنشست با فرماندهان حوزه های مقاومت و مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه گچساران خدمت به مردم در جهت رضای خداوندرا یک حرکت الهی و ماندگار برشمردوگفت:فردی كه با نیت الهی و برای خدمت به خلق می خواهد عملی انجام دهد تعيين تكليف نمی كند، بلكه دنبال تكليف وارد صحنه می شود تاهمان را بدرستی انجام دهد.

سردار بوعلی

 

 وی با بیان اینکه بایدبا استفاده از ظرفیت ها و توانایی های موجود در جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمدگام برداشت افزود:همه ما نسبت به مردم جامعه مسئولیت داریم و به پشتوانه اعتماد به نفس و خود باوری در برخورد با مسائل مختلف، می توان شاهد موفقیت های چشمگیری در سطح استان بود.

 

حلقه صالحین

 

بوعلی درادامه برنامه ریزی و کیفی سازی حلقه های صالحین را یکی از عوامل جذب جوانان برشمرد و تصریح کرد:حلقه های صالحین بستر مناسبی برای پرورش استعداد و توانایی جوانان برای اداره آینده کشور است ویکی از خروجی های حلقه های صالحین باید پرورش جوانانی باشد که در مسیر ولایت از ارزش های انقلاب دفاع کنند.

 

نشست

 

حجت الاسلام رسالتی مسئول تعلیم و تربیت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز درادامه در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت و مربیان حلقه های صالحین سپاه ناحیه گچساران ،گفت:با توجه به هجمه دشمن در جنگ نرم وظایف ما جهت مبارزه با این هجمه های دشمن بیش از گذشته سنگین است.

 

ارائه مشکلات

 

این مسئول نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان و سرگروه ها به بیان راهکارها و نقطه نظراتی در راستای هرچه بهتر برگزار کردن حلقه های صالحین و کیفی سازی آنان شد.

 

  سپاه فتح

 

 در ابتدای این نشست مربیان و سرگروه های صالحین ، گزارشی از وضعیت برگزاری جلسات حلقه های صالحین ، روند کیفی سازی حلقه ها در سطح پایگاه های و کانون های مقاومت بسیج و نیز در رابطه با مشکلات و موانع حلقه های ارائه کردند.

 

گزارش

 

گفتنی است این نشست در محل گنجینه دفاع مقدس کانون بسیج سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

 

ولایت

کهگیلویه و بویراحمد

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها