نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. شهريور 1393 - 12:21
به مناسبت هفته دفاع مقدس اردوی فرهنگی تربیتی حلقه های شجره طیبه صالحین حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری علیه السلام در حرم مطهر بی بی حکیمه سلام الله علیها گچساران برگزار شد.

جهانگیر انصاری صبح امروز در حاشیه  برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی حلقه های شجره طیبه صالحین درگفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اظهارکرد:شجره طیبه صالحین به دنبال ایجاد یک نظام تربیتی ،معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیجیان است که با استفاده از ظرفیت های علمی و معنوی نظام اسلامی  موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می نماید.

 

وی افزود:تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری اردوی تربیتی حلقه‌های شجره طیبه صالحین،گفت:برگزاری این اردوی تربیتی موجب تقویت انسجام، نشاط، ارتقای روحیه معنوی بسیجیان و ارتقای سطح علمی و مهارتی آنان می شود.

 

انصاری تصریح کرد:هدف اصلی حلقه‌های شجره طیبه صالحین مبارزه با جنگ نرمی است که دشمنان این نظام مقدس علیه کشور اسلامی ما آغاز کرده‌اند.

 

وی بیان کرد: دشمنان  نظام اسلامی  در دوران جنگ تحمیلی جنگ سخت و نظامی هشت ساله را علیه ایران اسلامی آغاز کردند اما امروز سراغ جنگ نرم رفته و هدف اصلی آن‌ها اذهان و افکار مردم ایران بوده و سعی دارند افکار ملت ایران را منحرف کنند.

 

این مسئول اظهار کرد: چهار محور اصلی در حلقه‌های صالحین مطرح می‌شود که شامل مسائل تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی است.

 

انصاری تصریح کرد: نظام تربیتی شجره طیبه صالحین از جمله ماموریت های اصلی و مهم بسیج است که بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی )تشکیل شده است.

 

وی خاطرنشان شد:امروز دشمن تا بن دندان مسلح برای از بین بردن ارزش های ما از هیچ تلاشی فروگزاری نمی کند و اعتقادات ما را از هر سو مورد هدف قرار می دهد بنابراین وظیفه و تکلیف الهی در شرایط فعلی حضور در صحنه و دفاع از ارزش های اسلامی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:امروز یکی از راهکارهای مهم مبارزه با جنگ نرم دشمن تبلیغ چهره به چهره در اجتماعات کم و تشکیل نظام تربیتی شجره طیبه صالحین است.

 

تصاویر این اردو را در زیر مشاهده نمایید.

 

شجره طیبه صالحین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان است

شجره طیبه صالحین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان است

شجره طیبه صالحین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان است

 

گفتنی است این اردوی فرهنگی تربیتی با حضور 40 عضو از حلقههای صالحین حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری علیه السلام دهستان لیشتر در جوار بارگاه ملکوتی حضرت بی بی حکیمه خاتون سلام الله علیها گچساران برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود بر فرمانده خستگی ناپذیر سپاه ناحیه گچساران

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها