نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. فروردين 1394 - 14:49
باحضور جمعی از مسئولان محلی:
پارک فجر کوی 108 گچساران به بهره برداری رسید
پارک فجر کوی 108 دستگاه گچساران با حضور جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز آیین افتتاح پارک فجر در کوی 108 دستگاه گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

 

اردلان زینل‌زاده شهردار دوگنبدان در حاشیه این آیین اظهار کرد: پارک محله‌ای 108 دستگاه که به نام پارک فجر نام‌گذاری شده، در مساحت یک هکتار جهت استفاده مردم منطقه با فضایی زیبا احداث شده است.

 

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه به صورت امانی و پیمانی بوده است، افزود: جهت احداث این پارک 450 میلیون تومان به صورت پیمانی و 150 میلیون تومان به صورت امانی از محل شهرداری هزینه شده است.

 

شهردار دوگنبدان با اشاره به ایجاد آبشار مصنوعی، فضاهای دینی، نصب وسایل ورزشی و وسایل بازی کودک در این پارک، تصریح کرد: شهرداری دوگنبدان در راستای خدمت به همشهریان و ایجاد فضاهای زیبا و محیط‌های تفریحی طی یک سال گذشته در محلات مختلف اقدام به احداث بوستان‌ها و پارک‌هالی مختلف با امکانات تفریحی برای بزرگسالان و کودکان کرده است.

 

زینل‌زاده گفت: احداث پارک جنگلی اقامتی در مساحتی افزون‌بر 7 هکتار از جمله اقدامات خوب و عمده شهرداری بوده که به یاری خدای بزرگ در ایام نوروز مورد استفاده و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

عیدنوروز را به افتاب جنوبیها تبریک می گوییم باشد که خدا نگهدارتان باشد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها