نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. شهريور 1396 - 11:18
با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس انجام شد/
افتتاح و کلنگ زنی39طرح عمرانی گچساران در هفته دولت+تصاویر
همزمان با هفته دولت 39 طرح عمرانی با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،معاون وزیرراه و شهرسازی و جمعی از مسئولین استانی و محلی در گچساران بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  در این خصوص گفت: از این تعداد طرح 27 مورد تکمیل و آماده بهره برداری است و مابقی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی اعتبارات تخصیص یافته به این طرح‌ها را 816 میلیارد ریال برشمرد و گفت: از این میزان اعتبار204 میلیارد ریال مربوط به طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

فرماندار گچساران افزود: چهار پروژه اقتصادی با اعتباری بیش از 458 میلیارد و 248 میلیون ریال در هفته دولت در این شهرستان افتتاح خواهد شد که با افتتاح این تعداد طرح اقتصادی زمینه اشتغال پایدار برای 144 نفر آغاز خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: سینمای گچساران از مهمترین طرح‌های کلنگ زنی هفته دولت امسال است ومیزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح بخش خصوصی 60 میلیارد ریال است.

رحیمی اظهار کرد: بهسازی معابر عمومی روستای پاکوه، دارالقرآن خیرین، پارک 108 دستگاه، کارخانه روغن نباتی، پیاده روسازی کنار گذر از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری هفته دولت در گچساران است.

فرماندار گچساران افزود: ساماندهی خیابان بلادیان، سالن ورزشی بانوان سراب ننیز، مجتمع دندانپزشکی و سالن ورزشی بانوان امامزاده جعفر نیز از مهمترین طرح‌های کلنگ زنی هفته دولت در این شهرستان خواهد بود.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها