نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آذر 1393 - 22:50
سالن ورزشی چندمنظوره روستای باباکلان گچساران با اعتباری افزون ‎بر 3 میلیارد ریال با حضور مسئولان شهری کلنگ‌زنی شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی روستای باباکلان با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران و جمعی از مسئولان و مردم این روستا برگزار شد.

 

 

عبدالرحیم رحیمی  فرماندار گچساران در حاشیه این آیین با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در همه نقاط این شهرستان گفت: مسئولان اجرایی با اهتمام ویژه جهت راه‌اندازی و افزایش فضاهای ورزشی در راستای جذب جوانان به سمت و سوی ورزش اقدام به احداث محیط‌های ورزشی در سطح شهر و به ویژه در روستاها کرده‌اند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت ورزش در روستاها افزود: داشتن ظرفیت‌های خوب و همچنین زمینه‌های مستعد ورزشی در روستا بر ضرورت احداث فضاهای ورزشی بیش‌ از پیش افزوده است.

 

فرماندار گچساران در این آیین با بیان اینکه امید است کلنگ‌زنی این سالن ورزشی چراغ روشنی برای ترویج ورزش در روستاها باشد، افزود: سالن ورزشی باباکلان با اعتباری افزونبر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 احداث خواهد شد.

 

رحیمی ادامه داد: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع به ابعاد 54 در 24 متر جهت انجام ورزش در رشتههای مختلف برای مردم این روستا احداث می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این سالن ورزشی به صورت چندمنظوره و شامل بخش‌های اداری، رختکن، سرویس بهداشتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی در راستای توسعه امر ورزش و پر کردن اوقات فراغت جوانان به طور صحیح همچنان در حال فعالیت جهت افزایش این مکان‌ها در سطح شهرستان هستند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها