نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آذر 1393 - 18:15
آنچه که بسیار موجب نگرانی و عصبانیت حضار به ویژه خبرنگاران شد، اقدامات افرادی با پوشش سازمانی که خود نماد آزادی و کمک به هم‌نوعان را یدک می کشد، بود، زیرا که افراد این سازمان با اقدامی که زیبنده نبود، در مقابل دانشجویان بسیجی ایستاده و با حرکات ناموزون و پریدن و دست زدن‌های تأمل‌برانگیز خود چهره زشتی را در سالن ایجاد کردند.

به گزارش آفتاب جنوب،شانزدهمین روز از آذرماه هر سال به عنوان روز دانشجو است و در دانشگاه های مختلف کشور مراسم روز دانشجو برگزار می شود. علت نامگذاری این روز به عنوان روز دانشجو نیز به علت رشادت هایی بود که دانشجویان کشورمان در سال 1332 مقابل استعمارگران از خود به نمایش گذاشتند.

 

 از همین رو ۱۶ آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت گردیده است.

 

این در حالی بود که مراسم بزرگداشت روز دانشجو با سخنرانی ولی‌الله شجاعیان‌پور نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و عضو فعلی شورای شهر تهران در دانشگاه پیام‌نور گچساران برگزار شد.

 

 

آغاز با تاخیر مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور گچساران همان قصه تکراری و همیشگی برنامه های اجرایی این شهرستان است که باعث رنجش بسیاری از حاضران  و خبرنگاران حاضر در این مراسم شد.

 

 

حضور عکاسان و تصویربرداران بیشماری که در همه جای سالن پراکنده شده و هر کدام قسمتی را پوشش می‌دادند و آنچه جالب به نظر می‌رسید، فضای خفقانی بود که دوربین‌ها بر روی دانشجویان بسیجی ایجاد کرده بودند.

 

این عکاسان به بیان خود از طرف مسئولان به ویژه مسئولان دانشگاه ماموریت یافته بودند که طبق پیش‌بینی انجام شده مبنی بر مخالفت دانشجویان اصول‌گرا با سخنران جلسه از افراد فیلم بگیرند، حال اینکه این فیلم‌ها به چه درد آید، خدا داند و بس؟

 

از دیگر حاشیه‌های این مراسم، آغاز برنامه توسط مجری با سخنانی با طعم سیاست بود که پس از دقایقی صحبت حضار همه از برگزاری این مراسم در سالن ورزشی به علت انعکاس بد صدا شروع به پچ‌پچ و اعتراض کردند.

 

اما این آقای مجری که انگار بسیار عجله داشت و یا از چیزی هراس، در صحبت و معرفی سین برنامه دچار اشتباهاتی شد که برای همه بسیار خنده‌دار و تعجب برانگیز بود.

 

 

آنچه را که مجری در آن اشتباه کرد، این بود که براساس برنامه‌ریزی انجام شده سین برنامه قرار بود که در ابتدای قرآن و سپس بیانیه بسیج دانشجویی، خیرمقدم توسط رئیس دانشگاه و سپس سخنرانی ولی‌الله شجاعیان‌پور اعلام شود.

 

 

اما آقای مجری در ابتدا با دعوت از سخنران جلسه وی را به پشت تریبون کشاند و پس از گفتن سلام سخنران به حضار میکروفن را از وی گرفت و عذرخواهی کرد و رئیس دانشگاه را برای خیرمقدم به روی سن برنامه کشاند و اما تا رئیس دانشگاه خواست سلام کند، دانشجویان با بالا بردن بیانیه یادآور سین برنامه شدند.

 

از دیگر حاشیه‌های این جلسه این بود که طی سخنرانی ولی‌الله شجاعیان‌پور از آنجایی که وی با سخنان خود موجب رنجش خاطر دانشجویان بسیجی شد، بسیجیان با سر دادن شعارهایی و با در دست داشتن عکس‌های رهبر معظم انقلاب و شهدا خواستار ارائه سخن درست از سوی سخنران شدند.

آنچه که بسیار موجب نگرانی و عصبانیت حضار به ویژه خبرنگاران شد، اقدامات افرادی با پوشش سازمانی که خود نماد آزادی و کمک به هم‌نوعان را یدک می کشد، بود، زیرا که افراد این سازمان با اقدامی که زیبنده نبود، در مقابل دانشجویان بسیجی ایستاده و با حرکات ناموزون و پریدن و دست زدن‌های تأمل‌برانگیز خود چهره زشتی را در سالن ایجاد کردند.

 

 

دست زدن‌های گروه‌های اصلاح‌طلب در میان سخنرانی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و صلوات‌های اصول‌گرایان از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود که گویا صلوات‌ها می‌خواستند یادآور شوند که نزدیک به اربعین اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و بیرق‌های مشکی هنوز در سطح شهر و دانشگاه‌ها برافراشته شده است.

 

در پایان مراسم سخنران جلسه از درب دیگر سالن همایش خارج شد.

 

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

دست اقای مرادی درد نکنه که کامل و جامع اطلاع رسانی نموده اند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها