نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1398 - 17:02
امروزه دانشجو ترجیح می دهد مجرد بماند و آسیب های ناشی از آن را خودش و اجتماع تحمل کند.کاغذ بازی های لازمه برای دریافت مبلغ اندک وام دانشجویی کافی نیست جهت انصراف دانشجو از گرفتن وام؟!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پیامبر مکرم اسلام(ص) می فرمایند:دانش را فراگیرید،گرچه در چین باشد؛زیرا طلب دانش بر هر مسلمانی واجب است.  

تبیین اندیشه های ناب رهبر کبیر انقلاب(ره)در هر برهه از زمان رهگشای مسائل و مشکلات کشور است. با توجه به اهمیت پرداختن به تولید علم در شرایط کنونی جامعه اسلامی ایران و همچنین نامه جمعی از فضلا به مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه به 《جنبش نرم افزاری و تولید علم》ودر عین حال استقبال ایشان از این امر و تایید آن،بیانگر فروزندگی چراغ اندیشه امام(ره)فراروی ملت ونخبگان است.                                                                           

 روز دانشجو؛روز گرامیداشت استکبار ستیزی دانشجویان دانشگاه تهران و به شهادت رسیدن سه تن از آن بزرگواران در اعتراض به دیدار رسمی آقای نیکسون معاون رئیس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا و سر گیری روابط ایران با بریتانیا در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲می باشد.

ما در تحریم به سر می بریم،وضعیت معیشت دانشجویان،فرار وگمنامی مغزها به جد لازم است مورد توجه قرار بگیرد مسئولین ایران زمین!به فکر اشتغالزایی برای دانشجویان در سطح دانشگاه یا شهر محل تحصیل باشید.

باک های خالی از بنزین موتورسیکلت های دانشجویانی که حمل مسافر را جهت تامین هزینه خوابگاهها و شهریه دانشگاهها مورد استفاده قرار می دادند را مسئولین آیا نظاره گر نیستند؟!.

امروزه دانشجو ترجیح می دهد مجرد بماند و آسیب های ناشی از آن را خودش و اجتماع تحمل کند.کاغذ بازی های لازمه برای دریافت مبلغ اندک وام دانشجویی کافی نیست جهت انصراف دانشجو از گرفتن وام؟!.

مسئولین محترم و دولت تدبیر؛تدبیری بیاندیشید تا دانشجو با فراغ بالی بیشتری به تحصیل و تولید علم بپردازد،شما واسطه ای باشید برای رساندن رزقی حلال ان شاء الله.

 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم  میفرمایند:هر که علم جوید خداوند عهده دار روزی او می شود.     

ماندانا ظهرابی

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

احسنت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها