نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1393 - 7:48
نخستین دفتر کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در محل استادیوم شهدای نفت افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب، دفتر کانون هواداران ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران عصر امروز با حضور رئیس امورورزش ، رئیس و دبیرهیئت فوتبال نفت و گاز گچساران ، مسئول کانون هواداران این باشگاه و جمعی از اصحاب رسانه گچساران افتتاح شد.

 

 

اسکندر ملک زاده رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه این مراسم اظهارکرد:باشگاه نفت و گاز گچساران پس از صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور و رعایت قانون حرفه ای شدن باشگاه های فوتبال کشور همواره در جهت کسب استانداردهای مجوز حرفه ای شدن باشگاه ها گام های موثری برداشته است.

 

 

وی افزود:این باشگاه در فاز نخست پس از ارتقاء سطح استانداردهای استادیوم شهدای نفت و ایجاد استانداردهای رسانه و سازماندهی خبرنگاران و امکانات مورد نیاز آنها به عنوان یکی دیگر از بازوهای حمایتی تیم فوتبال اقدام به سازماندهی مشوق های ورزشی این باشگاه کرده است.

 

این مسئول یادآورشد:طی یکسال گذشته پس از اقدامات گسترده اداری و فراهم کردن زیر ساخت لازم برای ایجاد یک کانون هواداران مستقل تحت نام باشگاه نفت و گاز گچساران جلسات و نشست های همفکری بسیاری صورت گرفت تا در نهایت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران اعضای کانون هواداران این باشگاه را رسما معرفی و حوزه مسئولیتی آنها را تعیین کرد.

 

هوادارن گچسارانی همواره حامی تیم های این باشگاه باشند

 

ملک زاده گفت:این کانون با هدف پشتیبانی و تشویق تیم های ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران در میادین مختلف ورزشی و مسابقات مهم باشگاهی تشکیل شد تا باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمت 47 ساله و دارا بودن هواداران بی شمار که به نسبت جمعیت کم شهرستان آمار قابل توجهی به حساب می آید بتواند در ایجاد نظم و انضباط و شور و هیجان در سکوهای ورزشگاه همواره حامی تیم های این باشگاه باشد.

 

وی تصریح کرد:همزمانی افتتاح دفتر کانون هواداران با بازی نساجی مازندران و نفت و گاز گچساران همواره این مهم را در اذهان فوتبال دوستان بوجود می آورد که نساجی مازندران و نفت و گاز گچساران با قدمتی نزدیک به نیم قرن امتیاز تماشاگران را میان خود تقسیم کرده اند.

 

رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود:کانون هواداران نفت و گاز گچساران به عنوان یک کانون تازه تاسیس توانسته توجه بسیاری از مربیان و فوتبال دوستانی که در طی هفته های گذشته لیگ دسته اول کشور مهمان گچسارانی ها بوده اند را به خود جلب کند.

 

 

ملک زاده تصریح کرد:کانون هواداران نفت و گاز گچساران در سال جاری با ورود اعضای تیم های فوتبال که در این شهر مهمان بوده اند با تقدیم دسته گل و شیرینی در هتل محل اقامت آنها به استقبال و خوش آمدگویی آنها رفته که این عمل در نوع خود یک اقدام بی سابقه در سطح فوتبال حرفه ای کشور است.

 

وی گفت:اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران با تقدیر از این اقدام اخلاقی کانون هواداران باشگاه ضمن ابراز خرسندی از ایجاد وحدت و همدلی در میان تماشاگران گچساران و جلوگیری از هرگونه حرکت غیر اخلاقی تماشاگرنماها برای توسعه اقدامات فرهنگی و اخلاقی در میان تماشاگران اقدام به اختصاص مکانی برای تجمع و نشست های آموزشی و همفکری مشوق های تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران کرده است.

 

این مسئول در ادامه تاکید کرد:مسئولان محترم سازمان لیگ فوتبال کشور بایستی حضور پرشور این هواداران را در ورزشگاه ها کمکی بزرگ در جهت توسعه ورزش میان جوانان یک منطقه محروم بدانند و با کمک به سازماندهی این هواداران فوتبال را برای جوانان این شهرستان دلچسب تر نمایند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها