نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. تير 1394 - 15:12
سید علی رضا زاده
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گچساران:
اولویت سپاه ناحیه گچساران اجرای برنامه های فرهنگی است
معاون فرهنگی اجتاعی سپاه ناحیه گچساران،گفت: اولویت سپاه ناحیه گچساران در اجرای برنامه های مناسب فرهنگی با هدف پر کردن صحیح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این شهرستان در طول ایام تابستان است .

سرهنگ سید علی رضازاده معاون فرهنگی اجتاعی سپاه ناحیه گچساران  صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به فعالیت های معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گچساران افزود:همه ساله در ایام تابستان واحد فرهنگی سپاه ناحیه گچساران برنامه‌های متنوعی ویژه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در کانون بسیج جوانان این شهرستان اجرا می‌کند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان گفت: در طرح اوقات فراغت در کانون بسیج جوانان این شهرستان برنامه‌های فرهنگی، علمی ، آموزشی ، ورزشی و سرگرمی ویژه جوانان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

 

رضا زاده با بیان اینکه برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون بسیج جوانان این شهرستان از اول تیر ماه آغاز شده و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد،گفت:علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون بسیج جوانان می‌توانند به این کانون مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها